کد خبر : 1988280 | 29 آذر 1402 ساعت 12:39 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

بن‌عرفا در ورزشی جدید و آینده‌دار

استعداد فوتبال فرانسه سر از بهترین‌های پدل درآورد!

حاتم بن عرفا ستاره سابق فوتبال فرانسه در ورزش پدل خوش درخشیده است.

استعداد فوتبال فرانسه سر از بهترین‌های پدل درآورد!

به گزارش "ورزش سه"، حاتم بن عرفا به عنوان یک ستاره در فوتبال جهان شناخته شد و در شروع سال 2010، به عنوان یکی از ستارگان آینده فوتبال فرانسه شناخته می‌شد اما او پس از اینکه در سال 2022 با درگیری با سرمربی تیم لیل از تیم اخراج شد، اکنون در یک ورزش دیگر مشغول بازی شده و شاید اگر فوتبال خوبی نبود اما بعید نیست در این ورزش تبدیل به یک چهره جهانی شود.

او در فوتبال به دلیل مصدومیت‌هایش چند ماه ناپدید می‌شد و به‌طرز آشکاری چاق‌تر بر‌می‌گشت اما باز هم او مورد علاقه مردم بود چرا که استعداد نهفته در تکنیک‌هایش برای همه مردم آشکار بود ولی او در شروع سال 2023 یک تیم جدید گرفت تا به جای فوتبال بازی کردن، هر روز پادل بازی کند.

پدل ورزشی است که با راکت انجام می‌شود و این ورزش بین دو نفر یا بین دو تیم دونفره در زمینی کاملاً احاطه‌شده با دیوارهای معمولاً شیشه‌ای بازی می‌شود. زمین این رشته ورزشی تلفیقی از اسکواش و تنیس است. تکنیک کمتر، پویایی بیشتر و تغییر مسیر سریع کارهایی است که عرفا باید در خاطر داشته باشد. او همچنین در پادل بسیار خوب بوده و حتی برخی کارشناسان معتقد هستند پادل ورزشی است که بازیکنان تکنیکی که حرکت‌های انفجاری دارند می‌توانند در آن موفق شوند.

بن عرفا به این ورزش علاقه‌مند شده و در رده‌بندی کشور فرانسه، در یک سال به رتبه 1342 رسیده؛ او در بیش از 70 تورنمنت شرکت کرده و در میان 42000 ورزشکار فرانسوی رشته پدل مورد توجه مردم قرار گرفته است چرا که او برای شرکت در مسابقه سال فرانسه ثبت‌نام کرده و در صورت پیروزی در آن رتبه‌اش تغییر بسیار فاحشی خواهد داشت!

دیدگاه‌ها