کد خبر : 1988289 | 29 آذر 1402 ساعت 12:53 | 33.2K بازدید | 25 دیدگاه

درگیری همیشگی در رئال: پرز و آنچلوتی مقابل هم!

بحث بر سر جذب بازیکن پس از مصدومیت داوید آلابا، مدافع رئال مادرید، در این تیم بسیار جدی شده است.

درگیری همیشگی در رئال: پرز و آنچلوتی مقابل هم!

به گزارش "ورزش سه"، آلابا در جریان بازی رئال مادرید برابر ویارئال که با پیروزی 1-4 این تیم به پایان رسید از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شد و ادامه فصل را از دست داد. 

این سومین مصدومیت بازیکنان رئال از ناحیه رباط صلیبی از ابتدای فصل جاری تا به حال است و باعث شده است که انتخاب بازیکنان مدنظر کارلو آنچلوتی خصوصا در خط دفاعی برای این مربی ایتالیایی بسیار دشوار شود. 

پس از مصدومیت این بازیکن بود که بسیاری از منابع نزدیک به باشگاه رئال مادرید اعلام کردند که آنها برای خرید بازیکن در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال آینده میلادی اقدام خواهند کرد تا این تیم را خصوصا در پست‌‎های دفاعی تقویت کنند. 

1956032

با این حال روز گذشته بعضی از رسانه‌های اسپانیایی اعلام کردند که مدیران رئال باور دارند که این تیم نیاز به هیچ تقویتی ندارد و می‌تواند بدون خرید بازیکن جدید هم به کارش ادامه دهد.

حالا اتلتیک خبر داده که با وجود تمامی اظهارات مطرح شده از سوی مدیران رئال، آنچلوتی و اعضای کادر فنی تاکید بسیاری به جذب جانشین برای آلابا دارند و این موضوع را به اطلاع پرز هم رسانه‌اند و اطمینان دارند که خریدهای جدیدی در این پنجره زمستانی در پیش خواهد بود. 

پیش از این هم بحث درباره جذب بازیکنان جدید باعث ایجاد اختلاف نظرهایی بین آنچلوتی و پرز شده بود اما به نظر می‌رسد که سرمربی رئال این‌بار مصمم است که شرایط سخت تیمش را با جذب بازیکن جدید بهبود ببخشد.

دیدگاه‌ها