کد خبر : 1988295 | 29 آذر 1402 ساعت 13:33 | 33.3K بازدید | 5 دیدگاه

هیروینگ لوزانو:

از دست گتوزو با همسرم گریه می‌‎کردم!

هیروینگ لوزانو، بازیکن سابق ناپولی، می‌گوید همکاری با جنارو گتوزو به اندازه‌ای سخت بوده که همراه همسرش گریه می‌کرد.

از دست گتوزو با همسرم گریه می‌‎کردم!

به گزارش "ورزش سه"، جنارو گتوزو، مربی فعلی المپیک مارسی، به عنوان یک مربی سخت‌گیر شهرت دارد. حداقل این همان چیزی است که هیروینگ لوزانو آن را به یاد می‌آورد و همکاری با این مربی ایتالیایی را به عنوان یکی از بدترین لحظات خود توصیف می‌کند.

کارلو آنچلوتی، مربی فعلی رئال مادرید، روی نیمکت ناپولی حضور داشت که شرایط مطابق انتظار پیش نرفت و او برکنار شد. جانشین او گتوزو بود و او هم شرایط ایده‌آلی روی نیمکت تیم ایتالیایی نداشت.

لوزانو به برنامه هوگو سانچز پرسنتا گفت: "گتوزو من را نمی‌شناخت، حتی نمی‌دانست کجا بازی می‌کنم، اما هیچ‌وقت از من چیزی نپرسید. وقتی فوتبالیست هستید، می‌دانید که لحظاتی وجود دارد که می‌گویید: وای! اینجا اوضاع خوب پیش نمی‌رود. مربی چرا وضعیت من را تغییر نمی‌دهد."

1969093

لوزانو اعتراف می‌کند که در تمام آن مدت وضعیت بسیار بدی داشته است: "من همیشه روی نیمکت بودم و آن موقع بود که گفتم: اینجا یک مشکلی هست. آن سال وحشتناک بود، با ناامیدی با همسرم گریه می‌کردم. متوجه می‌شوی که در تیم از خیلی‌ها بهتری و از خودت می‌پرسی چرا به من فرصتی نمی‌دهند؟ چرا به من اجازه نمی‌دهند، بازی کنم؟"

رفته رفته رابطه مربی و بازیکن بهتر شد. در فصل دوم یعنی در 21-2020، نقش لوزانو تغییر کرد: "من بازی کردن را شروع کردم و خوب هم گل می‌زدم. گتوزو بیشتر با من صحبت کرد، او من را نمی شناخت، اگرچه در سال اول هیچ گفت‌وگویی بین ما شکل نگرفته بود. سپس، او رابطه نزدیک‌تری با من داشت و در سال دوم کادر مربیگری‌اش با من بیشتر صحبت کردند."

دیدگاه‌ها