کد خبر : 1988312 | 29 آذر 1402 ساعت 14:18 | 42.1K بازدید | 13 دیدگاه

قیمت فروش رقیب سردار مشخص شد: 42 میلیون یورو!

باشگاه چلسی به مدیران رم اعلام کرده است که با مبلغی کمتر از 42 میلیون یورو حاضر به فروش روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی، نیست.

قیمت فروش رقیب سردار مشخص شد: 42 میلیون یورو!

به گزارش "ورزش سه"، لوکاکو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی تصمیم گرفت با امضای قراردادی قرضی که بند خرید دائمی در آن گنجانده نشده است از چلسی راهی رم شود. 

این بازیکن 30 ساله تحت هدایت ژوزه مورینیو به یکی از بازیکنان موثر ترکیب رم تبدیل شد و نمایش درخشانی که در خط حمله این تیم ارائه کرد باعث شده است که مدیران این باشگاه به‌صورت جدی به دنبال جذب او باشند. 

روزنامه ایتالایی گاتزتا دلو اسپورت خبر داده که چلسی به مدیران جالوروسی اعلام کرده که مبلغ انتقال این مهاجم بلژیکی به این باشگاه به‌صورت دائمی 42 میلیون یورو است و آنها حاضر نیستند با مبلغ کمتری با این انتقال موافقت کنند. 

1957897

رم در صورت که در این فصل موفق شود در جمع چهار تیم صدر جدول رده‌بندی سری آ ایتالیا قرار بگیرد و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را به دست آورد می‌تواند این مبلغ را برای خرید لوکاکو پرداخت کند. 

اما مشکل دیگری هم بر سر راه این باشگاه قرار دارد که پیشنهاد هنگفت الهلال عربستان است. آنها آماده هستند تا دستمزد سالانه 30 میلیون یورویی به این بازیکن پرداخت کند که شاید او را برای ترک فوتبال اروپا در فصل آینده وسوسه کند. 

دیدگاه‌ها