کد خبر : 1988373 | 29 آذر 1402 ساعت 18:35 | 19.6K بازدید | 20 دیدگاه

مسائل غیرانسانی را وارد فوتبال کرده‌اند

پرده‌برداری روانخواه از کارهای عجیب 70 درصد مربیان!

سرمربی پارس جنوبی جم اعلام کرد که 70 درصد مربیان شاغل در فوتبال درگیر موضوعاتی شده‌اند که کیفیت مسابقات را پایین می‌آورد.

پرده‌برداری روانخواه از کارهای عجیب 70 درصد مربیان!

به گزارش "ورزش سه"، امیدرضا روانخواه بعد از شکست دو بر صفر پارس جنوبی جم در شیراز مقابل فجرسپاسی گفت: به باشگاه فجرسپاسی تبریک می‌گویم؛ خاطرات خوبی در این باشگاه دارم. از هواداران خوب پارس جنوبی جم عذرخواهی می‌کنم. از عزیزانی که امروز از جم تشریف آوردند و تشویق کردند هم عذرخواهی می‌کنم و متاسفم که نتوانستیم آنها را خوشحال کنیم. می‌دانیم چه حس بدی است که بعد از باخت مسیر را برگردند.

او ادامه داد: روند روبه‌رشدی را داشتیم. در سه هفته گذشته 7 امتیاز گرفتیم و می توانستیم مس کرمان را شکست بدهیم. با شرایط روحی خوب اینجا آمدیم.

سرمربی پارس جنوبی همچنین گفت: در دنیای مربیگری شما بازی صفر- صفر با بازی یک بر صفر جلو یا عقب فرق می‌کند. در شرایط صفر- صفر قبل از گل اول واقعا خوب در خانه حریف بازی را شروع کردیم. کنترل خوبی داشتیم و گردش توپ هم مناسب بود. بعد از گذشت 15 دقیقه به ساده‌ترین شکل ممکن گل خوردیم. اصلا چنین گلی هیچ جای توجیهی ندارد. بعد از یک- هیچ هم ببینید چند موقعیت گل داشتیم و چقدر مسلط بودیم. باز هم برخلاف جریان بازی اما گل خوردیم و دو بر صفر شد. این واقعیت نیمه اول بود.

ویدئو: 319987

روانخواه در بخش دیگری از صحبت‌هایش افزود: نیمه دوم با 10 نفر بازی کردیم؛ اصغر هوشمند بغل پا هم نمی‌توانست بزند و مجبور بود در زمین باشد. نسبت به فجرسپاسی خوب بازی کردیم. در نیمه دوم با اتفاقاتی که افتاد و با تغییراتی که انجام دادیم، تسلط خود را روی بازی از دست دادیم. بازی هم کیفیت خوبی نداشت.

سرمربی پارس جنوبی در بخش مهم حرف‌هایش از یک اتفاق ویژه که در فوتبال رواج یافته حرف زد اما توضیح زیادی نداد. او گفت: تا الان هم هیچ وقت درباره داوری صحبت نکرده‌ام. درباره مسائل دیگر هم همین‌طور. بخشی از صحبت‌های نگران‌کننده‌ام این است که اتفاقات داخل زمین فوتبال طبیعی نیست. فعلا کد می‌دهم، اما مطمئنا اگر باقی بمانم بیشتر حرف می‌زنم. متاسفانه خیلی از همکاران کارهایی می‌کنند اما این راه به جایی نمی‌رسد. خیلی‌ها قبلا این کارها را می‌کردند اما خوب نیست و ته ندارد. جز انرژی منفی و مسائل غیرانسانی که وارد فوتبال می‌شود و به عینه دیدم، چیز دیگری نیست. سال‌های قبل هم بوده و من بابت این قضیه ناراحتم و کیفیت فوتبال صفر شده است.

1926543

روانخواه تاکید کرد: 70 درصد همکاران من دنبال این مسائل هستند. نه بغل پا و نه پاس و نه موقعیتی. همه‌اش شده اتفاقات عجیب و غریب. این یک کد است و شاید در آینده درباره‌اش حرف بزنیم.

او درباره اینکه آیا درباره داوران صحبت می‌کند، گفت: مسائل فراتر از این‌هاست. ما می‌توانیم فقط روی مسائل فنی وقت بگذاریم. نیمه اول بازی را ببینید، چه توپ‌هایی را گل نکردیم و چه اتفاقاتی افتاده و نوع گل‌هایی که خوردیم.

روانخواه اضافه کرد: داور در شروع بازی کمک داور نزدیک بود و یک حمله موثر ما را شنیدم که کمک داور گفت بازی اما داور هند گرفت. داور هم خطایی گرفت که با پاس 60 متری وارد زمین ما شد. ناراضی نیستم از داوری و من مسائل دیگری را مطرح کردم. شما می‌بینید در فوتبال کسی زیاد درباره مسائل فنی وقت نمی‌گذارد.

دیدگاه‌ها