کد خبر : 1988379 | 29 آذر 1402 ساعت 18:59 | 7.2K بازدید | 1 دیدگاه

علی‌محمدی دوست نداشت از زمین بیرون برود

ستاره نارنجی‌ها، شوکه از کارت قرمز جنجالی (عکس)

اخراج از زمین اتفاقی نبود که بازیکن باتجربه مسی‌ها بتواند آن را باور کند؛ علی‌محمدی بعد از دریافت کارت قرمز دوست نداشت از زمین بیرون برود.

ستاره نارنجی‌ها، شوکه از کارت قرمز جنجالی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در بازی گذشته خود مقابل ملوان شکستی تلخ را تجربه کرد؛ این اتفاق در حالی رخ داد که اخراج جلال الدین علی‌محمدی بازیکن باتجربه مسی‌ها در دقیقه 60 و ده نفره شدن این تیم هم نقش زیادی در شکست پرگل داشت.

در دقیقه 60 بازی علی‌محمدی با وجود اینکه یک کارت زرد داشت، در یک صحنه بر سر تصاحب توپ با بازیکن حریف برخورد کرد و حسن اکرمی داور وسط این صحنه را خطا تشخیص داد و البته با نشان دادن کارت زرد دوم و کارت قرمز او را اخراج کرد.

1969205

علی‌محمدی بعد از تماشای کارت قرمز اکرمی جلوی چشمان خود باورش نمی‌شد که داور چنین برخوردی با او انجام داده و به همین خاطر دوست نداشت از زمین چمن بیرون برود. او که چهره‌اش کاملا مبهوت و شوکه بودنش رو نشان می‌داد چند ثانیه‌ای داخل زمین ایستاد و از داور دلیل این اخراج را می‌پرسید.

ستاره مسی‌ها در کنار زمین هم به فریبرز محمودزاده بابت این مسئله گلایه می‌کرد. اخراج علی‌محمدی در شرایطی صورت گرفت که مس رفسنجان بعد از شکست دوبر صفر در نیمه اول در شروع نیمه دوم یکی از گل‌ها را جبران کرد و در ادامه فشار زیادی روی دروازه ملوان آورد. به همین خاطر مسی‌ها اعتقاد داشتند که این اخراج باعث شده روند تیم دگرگون شود و فرصت بازگشت به بازی را از آنها بگیرد.

1969204

اخراج علی‌محمدی سبب شد تا ساکت الهامی سرمربی مس رفسنجان هم به شدت نسبت به قضاوت اکرمی گلایه کند. باشگاه مس رفسنجان هم امروز به طور رسمی به قضاوت اکرمی اعتراض کرد و نامه شکایت خود را به سازمان لیگ فرستاد.

به هر حال علی‌محمدی مسابقه بعدی تیمش مقابل استقلال خوزستان را از دست داده و از دیدار با پرسپولیس می‌تواند به ترکیب نارنجی‌پوشان برگردد.

عکاس: حسین برزیده

دیدگاه‌ها