کد خبر : 1988381 | 29 آذر 1402 ساعت 19:53 | 13.2K بازدید | 3 دیدگاه

باید تکلیفم مشخص شود

احتمال قطع همکاری با روانخواه در پایان نیم فصل

احتمال دارد مسئولان باشگاه پارس جنوبی تصمیم به قطع همکاری با امیدرضا روانخواه بگیرند.

احتمال قطع همکاری با روانخواه در پایان نیم فصل

به گزارش "ورزش سه"، پارس جنوبی جم که سابقه سه فصل حضور در لیگ برتر را دارد، در فصل جاری لیگ یک با شرایط و امکانات مناسب وارد مسابقات شد تا بتواند بار دیگر جواز حضور در لیگ برتر را به دست بیاورد.

با وجود حمایت‌های انجام‌شده اما پارس جم در پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ یک 24 امتیاز دشت کرده و ضمن حضور در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی 14 امتیاز از صدر جدول کمتر دارد و نمی‌توان برای این تیم شانسی بابت صعود به لیگ برتر متصور شد.

در چنین شرایطی احتمال قطع همکاری مدیران باشگاه پارس جنوبی با امیدرضا روانخواه و ایجاد تغییر روی نیمکت تیم وجود دارد. موضوعی که روانخواه هم درباره آن با اطمینان صحبت نمی‌کند.

1969192

سرمربی پارس جنوبی در پاسخ به این پرسش که آیا تغییراتی در کادر بازیکنان خود برای نیم فصل دوم خواهد داشت یا نه، گفت: «چیزی معلوم نیست؛ راجع به جدایی نمی‌شود صحبت کرد. اول باید تکلیف خودم مشخص شود و بعد بازیکنان. تغییرات اجتناب‌ناپذیر است. بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند و نمی‌خواهم زحمات را زیر سوال ببرند اما خدا می‌داند حقمان بابت این زحمات این نبود.»

باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی حول نیمکت زنبورهای جنوب رخ خواهد داد و آیا روانخواه به کارش در پارس جم ادامه می‌دهد یا نه.

دیدگاه‌ها