کد خبر : 1988387 | 29 آذر 1402 ساعت 19:27 | 7.2K بازدید | 2 دیدگاه

یک درگیری غیرضروری با دو کارت در اراک (عکس)

یکی از صحنه‌های جنجالی بازی آلومینیوم و گل‌گهر درگیری رضا جبیره و علیرضا علیزاده بود.

یک درگیری غیرضروری با دو کارت در اراک (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، یکی از بازی‌های حساس هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر در حالی که چشم بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال به مصاف سه تیم مدعی پرسپولیس، استقلال و سپاهان بود، در ورزشگاه امام خمینی اراک میان شاگردان مجتبی حسینی و مارینوس ازوونیدیس یونانی برگزار شد.
این دیدار اگرچه در پایان با تساوی بدون گل تمام شد، اما در طول مسابقه موقعیت‌های قابل توجهی روی دروازه احمد گوهری و محمدرضا اخباری ایجاد شد که سنگربانان دو تیم با واکنش‌های خوب خود مانع از فروپاشی دروازه‌ شدند.

1969220

اما یکی از صحنه‌های جنجالی مسابقه برخوردی بود که میان علیرضا علیزاده هافبک دفاعی گل‌گهر و رضا جبیره مهاجم سبزپوشان اراکی ایجاد شد. این دو بازیکن پیش از اینکه مقابل هم سینه سپر کنند، برخوردی داشتند که داور اعتقادی به خطا نداشت، اما وقتی چند ثانیه بعد بازی به خاطر خطای نوید عاشوری روی بهروز نوروزی‌فرد متوقف شد، علیزاده و جبیره مقابل هم قرار گرفتند و به سینه هم ضربه زدند تا امیرسامان سلطانی داور جوان این مسابقه هر دو را با کارت زرد جریمه کند.

1969219

گل گهر و آلومینیوم هر دو 17 امتیازی بودند و با یک امتیازی که کسب کردند 18 امتیازی شدند و رتبه‌های هفتم و هشتم جدول رده‌بندی را در اختیار دارند.

دیدگاه‌ها