کد خبر : 1988392 | 29 آذر 1402 ساعت 19:37 | 27.1K بازدید | 39 دیدگاه

رکورد شخصی نکونام: بهترین پیروزی لیگ برتری

برتری چهار گله استقلال برابر نساجی، بهترین پیروزی دوران مربیگری نکونام در لیگ برتر است.

رکورد شخصی نکونام: بهترین پیروزی لیگ برتری

به گزارش "ورزش سه"، هر چقدر که استقلال در نیمه نخست دیدار برابر نساجی خوب ظاهر نشد، اما در 45 دقیقه دوم توانست بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارد و ظرف کمتر از چند دقیقه، سه مرتبه دروازه نساجی را باز کرده و یک پیروزی شیرین را رقم بزند.

برتری چهار بر صفر استقلال برابر قائمشهری‌ها، به پرگل‌ترین پیروزی دوران مربیگری جواد نکونام در بازی‌های لیگ برتری تبدیل شد. او در دسته اول، جام حذفی و حتی لیگ قهرمانان آسیا نیز پیروزی‌های یک‌طرفه و پرگل زیادی را به ثبت رسانده بود ولی تا کنون تیم‌های تحت هدایت او با این نتیجه برنده از زمین خارج نشده بودند.

1969225

نکونام طی دوران حضورش در فولاد موفق شده بود با نتیجه 4 بر یک از سد نفت مسجدسلیمان عبور کند. او همچنین پیروزی‌های 3 بر صفر برابر سپاهان و سایپا را با فولاد و حتی برتری 3 گله مقابل صنعت نفت در لیگ امسال را به ثبت رسانده بود ولی تاکنون در بازی‌های لیگ برتر، با اختلاف چهار گل برنده از زمین خارج نشده بود.

1969227

البته نکونام با فولاد و در لیگ قهرمانان آسیا، سابقه پیروزی 4 بر صفر برابر العین را نیز در کارنامه دارد و در زمانی که هدایت خونه به خونه بابل را برعهده داشت، در بازی رفت برابر صباباتری 4 بر صفر برنده شد و سپس با نشستن روی نیمکت نساجی، توانست صباباتری را 6 بر یک شکست دهد. ضمن اینکه نکو با نساجی، 6 بر صفر راه آهن را نیز از پیش رو برداشته بود.

در جام حذفی نیز پیروزی‌های پرگلی در کارنامه نکونام دیده می‌شود. از جمله برتری 5 بر صفر برابر شاهین لردگان، اما بهترین پیروزی این سرمربی جوان در بازی‌های لیگ برتر، در دیدار دیشب مقابل نساجی به ثبت رسید.

دیدگاه‌ها