کد خبر : 1988394 | 29 آذر 1402 ساعت 19:40 | 20.7K بازدید | 33 دیدگاه

14 میلیارد صرفه‌جویی کردیم و از کرمان خارج نمی‌شویم

محمدی: این برد تقدیم به مدیرعامل تحت فشار!

سرمربی مس کرمان معتقد است با برنامه‌ریزی صورت گرفته تیمش را در نیم فصل تقویت خواهد کرد و شروع خوبی در نیم فصل دوم خواهند داشت.

محمدی: این برد تقدیم به مدیرعامل تحت فشار!

به گزارش "ورزش سه"، مس کرمان عصر امروز در هفته هفدهم لیگ دسته اول مقابل مس سونگون به برتری یک بر صفر رسید. اکبر محمدی، سرمربی مس کرمان، بعد از این پیروزی درباره تیمش به صحبت پرداخت.

محمدی در این خصوص گفت: این برد را همچنین به مدیرعامل باشگاه مس کرمان آقای امیری تقدیم می‌کنیم که می‌دانیم زیر فشار زیادی قرار دارند و امیدواریم که با حمایت‌های هرچه بیشتر شرکت مس زمینه برای رسیدن به جایگاه اصلی این باشگاه فراهم گردد و مشکلات کمتر شود.

سرمربی مس کرمان ادامه داد: بازی بسیار سخت و نزدیک آغاز شد، اما در این بازی از 5 بازیکن بومی استان در ترکیب تیم استفاده کردیم و در ادامه بازیکنان بومی دیگری به زمین فرستادیم و سعی کردیم با استفاده از ظرفیت آکادمی باشگاه و فوتبال استان در این دیدار که کمبود نفر داشتیم به پیروزی دست پیدا کنیم.

1966210

محمدی با اشاره به اضافه کردن نفرات باکیفیت به تیم در نیم فصل دوم گفت: 5 تا 10 بازیکن را باید در نقل انتقالات نیم فصل با استفاده از سهمیه فیفا و جای خالی که در لیست وجود دارد به تیم اضافه کنیم و با هماهنگی باشگاه بدور از ریخت و پاش سعی می‌کنیم بازیکنان باانگیزه و با کیفیت فنی خوب را به تیم اضافه کنیم تا مشکل کمبود نفر را برای بازی‌های سخت دور برگشت برطرف کنیم.

وی با اشاره به هزینه‌های جذب بازیکن گفت: با 8 بازیکنی که از لیست تیم خارج کردیم نزدیک به 14 میلیارد تومان صرفه‌جویی ایجاد شد که اگر نصف این مبلغ را هم به بازیکنان جدا شده بدهیم باز هم نیمی از این مبلغ ذخیره می‌شود.

سرمربی مس کرمان با اشاره به اینکه در نیم فصل دوم همه باید به تیم کمک کنند و از مس کرمان حمایت شود گفت: تیم در نیم فصل اول به واسطه نتایج ابتدای فصل شرایط روحی خاصی داشت اما به هر شکل از 10 بازی 18 امتیاز کسب شد و رتبه تیم در پایان نیم فصل تک رقمی گردید و امیدواریم که شرایط در نیم فصل دوم به گونه‌ای شود که بتوانیم ادعای رسیدن به کورس صعود را داشته باشیم.

محمدی با رد شایعه خروج تمرینات و بازی مس کرمان از این شهر گفت: مطمئن باشید تا پایان فصل در کرمان خواهیم بود، چراکه شهر کرمان امکانات تمرین و بازی را کاملا دارد و فقط امیدوارم مسئولین مرتبط با چمن بتوانند کیفیت خوب را بر آن بیشتر حاکم کنند.

دیدگاه‌ها