کد خبر : 1988399 | 29 آذر 1402 ساعت 20:13 | 13.6K بازدید | 6 دیدگاه

درخشش تیام و پایان تاخت و تاز یاران حسینی و کریمی

روند درخشان کایسری اسپور با دو ملی‌پوش ایرانی خود مقابل فنرباغچه به پایان رسید.

درخشش تیام و پایان تاخت و تاز یاران حسینی و کریمی

به گزارش "ورزش سه"، در حساس‌ترین مسابقه هفته هفدهم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال کایسری اسپور که مثل همیشه سید مجید حسینی و علی کریمی را به طور همزمان در ترکیب اولیه داشت، از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه کادیر هاس مقابل تیم صدرنشین و مدعی قهرمانی فنرباغچه قرار گرفت.

کایسری اسپور که در هشت هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه با حضور همزمان مجید حسینی و علی کریمی فوق العاده ظاهر شده و در این مدت توانسته بود یک تساوی و هفت پیروزی داشته باشد، با انگیزه کسب برتری مقابل فنرباغچه وارد زمین شد و رقابت نزدیکی هم به نمایش گذاشت تا اختلاف 11 امتیازی خود را با این تیم کاهش بدهد، اما در یک رقابت نزدیک نتیجه را واگذار کرد.

فنرباغچه که نمی‌خواست در کورس قهرمانی عقب بیفتد و صدر جدول را تحویل گالاتاسرای بدهد، تا دقیقه 50 توانست با نتیجه سه بر یک پیش بیفتد که دو گل این تیم را میچی باتشوایی، ستاره بلژیکی در بازگشت به جمع نفرات اصلی به ثمر رساند و دروازه یاران حسینی و کریمی را باز کرد.

1969241

مامه تیام، ستاره پیشین استقلال که در کایسری اسپور عضویت دارد و پیش از این بازی هم هشت گل در سوپر لیگ ترکیه به ثمر رسانده بود، نمایش درخشانی ارائه داد و توانست یک گل از روی نقطه پنالتی بزند و در ادامه هم یک پاس گل به کاردوسو بدهد تا کار به تساوی کشیده شود، اما بازگشت توفانی آنها کامل نشد.

میچی باتشوایی که برای نخستین بار در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه در ترکیب قرار گرفت و دو گل هم به ثمر رسانده بود، در دقیقه 79 پنالتی به دست آمده برای تیمش را وارد دروازه کایسری اسپور کرد و در ادامه هم با وجود اینکه فنرباغچه دو اخراجی در لحظات پایانی داد، اما در نهایت به برتری خارج از خانه رسید.

کایسری اسپور که پیش از این در حضور همزمان مجید حسینی و علی کریمی هیچ‌وقت شکست نخورده بود، امروز نتوانست این روند را با بازی همزمان این دو بازیکن که کارت زرد هم گرفتند، ادامه بدهد و با نتیجه 4 بر 3 مغلوب شد تا 29 امتیازی و در رتبه سوم جدول سوپر لیگ ترکیه بماند.

دیدگاه‌ها