کد خبر : 1988423 | 29 آذر 1402 ساعت 21:43 | 28K بازدید | 7 دیدگاه

کریمی ضعیف، حسینی متوسط و تیام فوق العاده

روز زشت و زیبای بازیکنان سابق استقلال در ترکیه

کایسری با حضور سه بازیکن سابق استقلال با نتیجه ۴-۳ از فنرباغچه شکست خورد.

روز زشت و زیبای بازیکنان سابق استقلال در ترکیه

به گزارش ورزش سه، در هفدهمین هفته از لیگ ترکیه، فنرباغچه میهمان کایسری اسپور بود و در نهایت هم یاران مجید حسینی و علی کریمی در تیم کایسری اسپور با نتیجه ۴ بر سه شکست خوردند.
هر دو ملی پوش فوتبال کشورمان در این بازی از آغاز حضور داشتند ولی در رویارویی با خط حمله‌ای که در آن میشی باتشوایی، دوشان تادیچ و چنگیز اوندر حضور داشتند کار سختی در پیش داشتند؛ کریمی در ۸۰ دقیقه بازی، 76 درصد پاس صحیح، ۴ دریبل موفق، ۵ سانتر صحیح، 42 درصد پیروزی در دوئل‌ها و یک کارت زرد را به ثبت رساند و عملکردش به وضوح در دیگر بازی‌های او نمایش ضعیفی بود.

1905847

در خط دفاع اوضاع برای مجید حسینی هم چندان متفاوت نبود. حسینی در طی ۹۰ دقیقه دو بار روی ضربات کرنر خطرساز ظاهر شد ولی نتوانست به مهاجمان تیمش در گلزنی کمک کند. او ۱۰۰ درصد تکل صحیح و 50 درصد پیروزی در دوئل داشت اما باز هم این روند به نتیجه حاصل شده برای کایسری، هیچ کمکی نکرد تا اختلاف کایسری به عنوان تیم سوم با بالانشینان به ۱۴ برسد. البته لازم به ذکر است که مامه تیام بازیکن سابق استقلال در این بازی یک گل و یک پاس گل داشت تا اکنون همراه با ادین ژکو از فنرباغچه و مائورو ایکاردی از گالاتاسرای با ۱۲ گل زده صدرنشین آقای گل ترکیه باشند.
در شرایط فعلی فنرباغچه و گالاتاسرای که دو با ۴۳ امتیاز به صورت مشترک صدرنشین هستند و قرار است در هفته آینده این دو تیم دو بار با یکدیگر دیدار کنند؛ یک دیدار در قامت لیگ و دیگری تحت عنوان سوپرجام تا مردم شهر استانبول هفته‌ای جذاب و پر هیجان را در پیش داشته باشند.

دیدگاه‌ها