کد خبر : 1988425 | 29 آذر 1402 ساعت 21:50 | 16.4K بازدید | 43 دیدگاه

سقف آرزوی من دبل مقابل پرسپولیس نبود و نیست

آقایی‌پور: پرسپولیس را تیک زدم، برویم سراغ بعدی!

ستاره استقلال خوزستان در دیدار برابر پرسپولیس، جواد آقایی‌پور بود؛ بازیکنی که با دو گل خود یحیی گل محمدی و تیمش را تا مرز شکست پیش برده بود.

آقایی‌پور: پرسپولیس را تیک زدم، برویم سراغ بعدی!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان تا پیش از دیدار مقابل پرسپولیس تنها شش گل به ثمر رسانده بود اما برابر حریف قدرتمند خود با بهره‌گیری از فرصت‌ها دو گل به ثمر رساند. جواد آقایی‌پور ستاره تیمش در این بازی بود. ثبت دو گل خاطره‌انگیز برابر بیرانوند اتفاقی بود که در این فصل تنها دو تیم موفق به انجام آن شده‌اند که هر دو خارجی و با ستاره‌های فوق العاده‌اش بود. پیش از این الدحیل و النصر موفق شده بودند دو بار در یک بازی دروازه علیرضا بیرانوند را باز کنند و اکنون جواد آقایی‌پور با همراهی هم‌تیمی‌هایش این اتفاق را تکرارکرده است.

آقایی‌پور مهاجم گیلانی استقلال خوزستان سرنوشت عجیبی را برای اینکه یک روز این اتفاق جالب را شکل دهد، دنبال کرده است. اما مدعی است دبل برابر پرسپولیس سقف آرزوهایش نیست. او بعد از تجربه بازی در سه تیم شمالی، اکنون او ستاره تیم سیروس پورموسوی است.

قبول داری آقای پورموسوی هم شاید تصور اینکه در این بازی دبل کنی را نداشت؟
نه! اتفاقا آقای پورموسوی پیش از بازی بارها با من صحبت کرده بود و مسیرهایی که می‌توانم در این بازی به گل برسم را با هم بحث کردیم. می‌دانستم اتفاق خوبی می‌توانم در این بازی برای خودم شکل دهم. اما اتفاق مهمتر برای ما این بود که به برد دست پیدا کنیم. واقعا جایگاه استقلال خوزستان اینجای جدول نیست. شاید هوادار فوتبالی سه چهار تا بازی مقابل سپاهان و پرسپولیس و... را دیده باشند و نسبت به کیفیت فنی تیم ما صحبت کرده باشند. اما نمی‌خواهم اسم آن را بدشانسی بگذارم و فقط می‌توانم بگویم به حق خودمان نرسیدیم. من به عنوان یکی از بازیکنان تیم هم خودم را در آن مقصر می‌دانم و شاید بهتر از فرصت‌ها استفاده می‌کردم اوضاع بهتر بود. با این حال مساوی مقابل پرسپولیس هم برای ما بد نبود و از نظر انگیزه و روحی – روانی برای ما خوب باشد. اما نباید فکر کنیم که اوضاع خوب است و همه چیز بستگی به دو بازی بعدی ما مقابل مس رفسنجان و هوادار تهران دارد. قطعا تا بازی بعدی کسی یادش نمی‌آید مقابل پرسپولیس چه کردیم و به چه نتیجه‌ای رسیدیم و باید هر چه زودتر جایگاه خودمان را در جدول تغییر دهیم.

1969284

اینکه دو گل به پرسپولیس در یک بازی بزنی چه حسی دارد؟
خب قطعا حس خوبی دارد. پرسپولیس تیم بزرگ و قابل احترامی است. نمی‌خواهم دیگر به این بازی فکر کنم و همانطور که گفتم برای ما راه زیادی باقی مانده است و مهم این است که بتوانم شرایط تیم را تغییر دهیم. من اما کاملا به موفقیت در این بازی ایمان داشتم و بارها قبل از بازی آن را برای خودم در ذهنم مرور کرده بودم. اینقدر به آن فکر کردم که شب بازی هم خوابش را دیدم! (خنده). از لطف تمامی دوستانی که تبریک گفتند هم ممنونم و خصوصا از کادرفنی به من اعتماد کردند و هم‌تیمی‌های فوق العاده‌ام که کمک زیادی به من کردند. ما یک تیم هستیم که باید در کنار هم اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم. بزرگترین مسئولیت ما این است که در این مقطع بتوانیم شرایط تیم را در جدول تغییر دهیم. 
اما به هرحال اتفاق بزرگی را رقم زدیم و کمتر تیمی موفق شده دو گل به این تیم بزند چه برسد به اینکه بازیکنی دو گل زده باشد. 
خب من فقط می‌‎توانم از هم‌تیمی‌هایم تشکر کنم که در کنار آنها این اتفاق برایم محقق شد. اما دبل مقابل پرسپولیس برای من پایان راه نیست. نمی‌خواهم به آن فکر کنم و از ساعاتی بعد از بازی برای من تمام شد. چون اهداف بزرگی دارم. در 23 سالگی یک مسیر طولانی پیش روی من قرار دارد. می‌خواهم تمام اتفاقاتی که برای خودم پیش بینی کرده‌ام و هدف قرار داده‌ام را تیک بزنم. گل به پرسپولیس یکی از این اهداف بود و خیلی دیگر مانده است. تیم ملی و بازی در تیم‌های بزرگ و اروپایی و موفقیت‌های فردی و تیمی بزرگ را در ذهن دارم که امیدوارم بتوانم به آنها برسم. برای همین است که می‌گویم باید خیلی زود این اتفاق (دبل برابر پرسپولیس) را فراموش کنم و به سمت بقیه اهداف تمرکز کنم.

در این بازی سرت هم شکسته شد و نیمه دوم را در حالی استارت زدی که بانداژ داشتی.
شانس من بود. من اصلا فکر نمی‌کنم از سمت چه کسی بوده است. بعد از بازی خیلی‌ها گفتند پرسپولیسی‌ها زدند یا استقلال خوزستانی‌ها. اتفاقی بود که خدا را شکر آسیب جدی نداشته. اما خدایی از تمامی هواداران در تمامی تیم‌ها می‌خواهم برای اعتراض یا هر چیز دیگری از این اقدام سود نبرند. سلامتی بازیکنان که بهرحال انسان هستند و جزئی از ما، ارزش هیچ چیزی را ندارد. خدای ناکرده اگر این سنگ‌ها به فردی بخورد و اتفاق تلخی را شکل دهد، با درد وجدان آن چه خواهیم کرد؟ دقایق زیادی واقعا از نظر بدنی شرایط خوبی نداشتم و شوک بزرگی برای خودم بود. چهار بخیه خوردم و فقط می‌توانم بگویم خدا را شکر که اتفاق بدی رقم نخورد که همگی ما شرمنده خودمان و اقدامی که کردیم شویم.

استقبال هواداران خودتان هم در این بازی خوب بود. با این هوادار حیف نیست انتهای جدول؟
ما خودمان هم به اندازه کافی شرمنده هستیم. از فصل گذشته در این تیم هستم و خدا را شکر که فصل گذشته با حمایت آنها موفق شدیم به لیگ برتر صعود کنیم. امسال آنطور که باید نتوانستیم به نتیجه برسیم. هرچند آنها با حمایت خودشان همیشه ما را شرمنده می‌کنند. با این حال باید تلاش بیشتری داشته باشیم و مطمئن باشید در کنار آنها و با حمایت دلگرم کننده‌شان شرایط خیلی زود تغییر خواهد کرد.

1969285

با ادعای آقای گلی کار را دنبال می‌کنی اما فکر نمی‌کنی کار سختی داشته باشی؟
قطعا که کار سخت است. اما انگیزه زیادی دارم که بتوانم چه از نظر فردی و چه تیمی به اتفاق خوبی برسیم. فکر نمی‌کنم با هم‌تیمی‌هایی که دارم این اتفاق دور از دسترس باشد که بتوانم در بازی‌های بعدی هم برای تیم گل بزنم. آنها در کنار من هستند و بزرگترین حمایت را از من دارند و این اعتمادبنفس بزرگی به من می‌دهد. هدف اصلی همگی ما البته صعود در جدول است و در کنار هم برای این موضوع تلاش خواهیم کرد.

پس مدعی هستی که استقلال خوزستان سقوط نخواهد کرد؟
اصلا شک ندارم که این اتفاق نخواهد افتاد. ما در فصل گذشته هم در شرایطی قرار گرفته بودیم که همه می‌گفتند شانس صعود به لیگ برتر را نداریم. اما در نهایت این اتفاق را به سرانجام رساندیم. شک ندارم که در این فصل هم قادر خواهیم بود خیلی زود از منطقه سقوط فاصله بگیریم. امیدوارم این اتفاق برای ما بیفتد و با حمایت مدیریت و هواداران و تدابیر کادرفنی و تلاش بازیکنان برای این اتفاق خواهیم جنگید.

دیدگاه‌ها