کد خبر : 1988444 | 30 آذر 1402 ساعت 06:00 | 13.9K بازدید | 9 دیدگاه

گلی که این بار مردود نشد

آرمان خاطره تلخ عرب براقی را پاک کرد

نهمین گل آرمان رمضانی برای استقلال در مقابل نساجی به ثمر رسید و یک نکته جالب نیز به همراه دارد.

آرمان خاطره تلخ عرب براقی را پاک کرد

به گزارش ورزش سه، مهاجم محبوب و بی حاشیه آبی‌ها در بازی مقابل نساجی با وجود اینکه در نیمه دوم به زمین آمد، درخشان ظاهر شد و موفق به ثبت یک گل و یک پاس گل زیبا شد تا بیش از پیش بین هواداران استقلال محبوب شود.

مهاجم گیلانی آبی‌ها تا اینجای فصل سه گل زده و به همراه یامگا، پشت مهرداد محمدی ۴ گله قرار دارد. او با ادامه اين روند می‌تواند بهترین فصل دوران سه ساله حضورش در استقلال را پشت سر بگذارد و حتی نیم نگاهی به عنوان بهترین گلزن فصل استقلال نیز داشته باشد.

1969322
افسوس رمضانی از گل حساسی که مقابل حقیقی به ثمر رساند اما توسط عرب براقی مردود اعلام شد - ۲۷ فروردین ۱۴۰۱

اما نکته جالب توجهی که از گلزنی او مقابل نساجی‌چی‌ها وجود دارد، یادآوری یک خاطره نه چندان شیرین برای آبی‌های تهران است. بی شک استقلالی‌ها شب تلخ حذف این تیم در ضربات پنالتی جان حذفی لیگ بیست و یکم را به یاد دارند که آرمان رمضانی در صدمین دقیقه آن دیدار موفق شد با ضربه سر دروازه علیرضا حقیقی را باز کند و استادیوم را برای ثانیه‌هایی روی هوا ببرد.

گلی که با بالا رفتن پرچم کمک داور به علت خطای آرمان پرپر شد و نتیجه بازی همان صفر صفر باقی ماند تا بازی به ضربات پنالتی برود و استقلال در نهایت با نتیجه پنج بر چهار برابر نساجی شکست بخورد. حالا رمضانی با گلی که مقابل نساجی به ثمر رساند به نوعی توانست تا حد زیادی آن گل مردود شده را از ذهن هواداران استقلال پاک کند و نیمچه انتقامی نیز از قرمزهای مازندران بگیرد‌.

دیدگاه‌ها