کد خبر : 1988454 | 30 آذر 1402 ساعت 08:11 | 7.9K بازدید | 4 دیدگاه

سرخی روبرتو: ترجیح می‌دهم راحت‌تر پیروز شویم!

سرخی روبرتو، کاپیتان بارسلونا، می‌گوید از پیروزی تیمش مقابل آلمریا خوشحال است اما ترجیح می‌داد تیمش بازی آرام‌تری داشته باشد.

سرخی روبرتو: ترجیح می‌دهم راحت‌تر پیروز شویم!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در هفته هجدهم لالیگا در خانه به مصاف آلمریا رفت و بعد از چند نتیجه ضعیف پی در پی موفق شد در برابر قعرنشین لیگ، که تا کنون بعد از 18 مسابقه موفق به کسب یک برد هم نبوده‌ است، در ورزشگاه مونت خوئیک به نوار پیروزی برگردند. هرچند که این پیروزی چندان ساده برای بارسلونا به دست نیامد و حریف دو بار توانست گل‌های خورده را روی اشتباهات مدافعان بارسلونا جبران کند. 
کاپیتان بارسلونا در مصاحبه بعد از بازی از پیروزی ابراز خوشحالی کرد. او در مورد شرایط بازی گفت: "در حال حاضر به پیروزی نیاز داریم. ما ترجیح می‌دادیم بازی بسیار آرام‌تری داشته باشیم و مسلط‌تر از این باشیم. ولی در حال حاضر هر جور که شده باید برنده شویم. این اولین بار است که در یک بازی دو گل می‌زنم و خوشحالم."

1969345

او در مورد اینکه تیم موقعیت‌های زیادی را هدر داد و از 30 شوت تنها به سه گل رسید توضیح داد: "خوب، نکته مثبت این بازی این بود که موقعیت‌های زیادی داشتیم. اگر آنها را نداشتیم اوضاع بدتر بود. مطمئن هستم که گل‌های بیشتر در ادامه از راه خواهند رسید. اکنون به تعطیلات می‌رویم و فقط بازی‌های دوستانه داریم، و من فکر می‌کنم که لازم است بازیکنان کمی ارتباط خود را با فوتبال قطع کنند و به خانواده‌شان برسند."

او در مورد صدای سوت و هو کردن اعتراضی در ورزشگاه مونت خوئیک هم گفت: "من صدای سوت‌ها را شنیده‌ام، اما وقتی به هوادارانمان نیاز داشتیم تشویقمان کردند. می‌دانم که بارسایی‌ها خیلی خوشحال نیستند. ما هم خیلی خوشحال نیستیم. اما امشب باید برنده می‌شدیم تا تسلیم نشویم. ما اکنون به هواداران بیشتر از این نیاز داریم. امیدوارم سال آینده شروع خوبی داشته باشیم."

دیدگاه‌ها