کد خبر : 1988458 | 30 آذر 1402 ساعت 00:18 | 44K بازدید | 69 دیدگاه

ژاوی: این همان بارسایی است که من می‌خواهم

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، پس از پیروزی ۳-۲ این تیم برابر آلمریا معتقد است که در نیمه دوم تیم و سبک بازی مدنظرش را در زمین دیده است.

ژاوی: این همان بارسایی است که من می‌خواهم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در دیداری که دو بار پیروزی را از دست داد، موفق شد ۳-۲ آلمریا را ببرد تا کمی از وضعیت بحرانی این روزهایش را بهبود ببخشد. ژاوی هرناندز در صحبت‌هایش پس از بازی رضایتش را از بازی شاگردانش نشان داد.

او گفت: «بیشتر از حالت معمول رنج کشیدیم و اذیت شدیم. خیلی بیشتر از چیزی که انتظارش را داشتم. ۳۰ شوت زدیم و با وجود موقعیت‌های خوب بازی را با یک گل اختلاف بردیم. ۲ گل هم دریافت کردیم. قسمت اول به عنوان مربی قابل قبول نیست. در مورد قسمت دوم هم، بله شرایط ما بحرانی است و شکست‌خورده‌ایم. حدود یکی دو ماه است که در این وضعیت هستیم.

1969352

تیم روحیه ندارد. تیم آن روحیه‌ای که فصل گذشته داشت را ندارد. نه تهاجمی هستیم و نه تمرکز داریم. البته بارسایی که در نیمه دوم دیدم، همان بارسایی است که من می‌خواهم. ما به ریتم و سرعت بیشتری نیاز داشتیم. تعویض در ابتدای نیمه دوم هم به همین علت بود. هم اینکه کریستنسن کارت زرد داشت و نمی‌خواستم ریسک کنم و هم اینکه به سرعت بیشتری در بازی نیاز داشتیم.

دیدن ابن وضعیت سرخی روبرتو مرا خوشحال می‌کند. زیرا او یک الگو است، چه بازی کند چه نه. او تقریباً هت‌تریک کرد و مهم‌تر از همه این‌ها، تشویق هواداران است. من برای او بسیار خوشحالم.»

دیدگاه‌ها