کد خبر : 1988477 | 30 آذر 1402 ساعت 01:41 | 3.3K بازدید | 2 دیدگاه

غیبت جهانبخش در آخرین بازی سال

فاینورد بدون حضور بازیکن ایرانی خود به پیروزی مقابل اوترخت رسید.

غیبت جهانبخش در آخرین بازی سال

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات دور یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال هلند، تیم فاینورد در حالی که علیرضا جهانبخش را در فهرست نفراتش داشت و مثل بازی‌های اخیرشان در ترکیب نمی‌دید، از ساعت 23:30 چهارشنبه شب (به وقت ایران) در استادیوم د کویپ روتردام به مصاف اوترخت رفت.

یاران جهانبخش که در هفته چهارم فصل 24-2023 لیگ اردیویسه هلند به پیروزی 5 بر یک خارج از خانه مقابل اوترخت رسیدند، در بازی جام حذفی هم توانستند به برتری دوباره دست پیدا کنند.

1969402

تیم فوتبال فاینورد با گل‌های کالوین استنگز و ایگور پایسائو به پیروزی دو بر یک مقابل اوترخت رسید تا صعودش به جمع 16 تیم نهایی جام حذفی هلند را قطعی کند.

علیرضا جهانبخش، ملی پوش ایرانی فاینورد که آخرین بازی خود را روز بیست و پنجم آبان ماه در دیدار تیم ملی ایران در مرحله نخست مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل هنگ کنگ انجام داده و مصدوم شده بود، برای دومین دیدار پیاپی باشگاهی که در فهرست قرار داشت، شانس حضور در زمین را پیدا نکرد و تا پایان نیمکت نشین بود.

ستاره ایرانی فاینورد در شرایطی پس از غیبت در فهرست مسابقات تیمش به دلیل آسیب دیدگی برای دومین مسابقه متوالی فرصت حضور مقابل اوترخت را به دست نیاورد که این دیدار، آخرین بازی آنها در سال 2023 بود.

دیدگاه‌ها