کد خبر : 1988480 | 30 آذر 1402 ساعت 01:47 | 22.4K بازدید | 4 دیدگاه

در آستانه ژانویه: این ستاره بی‌خیال گلزنی نمی‌شود

اشتوتگارت با گلزنی دوباره سرهو گیراسی به پیروزی ۳-۰ برابر آگزبورگ رسید.

در آستانه ژانویه: این ستاره بی‌خیال گلزنی نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، سرهو گیراسی یکی از بهترین مهاجمان این فصل فوتبال اروپا بوده است. او از دلایل اصلی حضور اشتوتگارت در بین تیم‌های بالای جدول است و توجه بسیاری از تیم‌ها را به خود جلب کرده است.

شاید اگر درخشش و عملکرد باورنکردنی هری کین در بایرن مونیخ نبود، از گیراسی بیشتر از الان تقدیر می‌شد و حتی تیم‌های بیشتری هم به سراغ او می‌رفتند.

او امشب هم توانست برای تیمش گلزنی کند. در حالی که نیمه اول بازی با نتیجه ۱-۰ به سود اشتوتگارت در جریان بود، در دقیقه ۱+۴۵ گیراسی گل دوم را هم زد و تیمش را با خیالی راحت‌تر به رختکن فرستاد. اشتوتگارت در نیمه دوم یک گل دیگر هم زد و بازی را با نتیجه ۳-۰ برد. آنها حالا با ۳۴ امتیاز در رده سوم هستند. گیراسی نیز با گلزنی در دیدار امشب به رکورد خارق‌العاده ۱۷ گل در این فصل رسید.

1969408

با وجود روزهای خوب گیراسی با اشتوتگارت اما، او پیشنهاد تمدید و ماندن در باشگاه و یا افزایش مبلغ بند آزادسازی را رد کرده است تا احتمال جدایی‌اش از باشگاه در ژانویه پیش رو بیشتر از گذشته شود.

بند آزادسازی این ستاره گلزن ۱۷.۵ میلیون یورو است و تیم‌های زیادی علاقه‌مند به جذب او و پرداخت این مبلغ نه‌چندان زیاد هستند.

دیدگاه‌ها