کد خبر : 1988486 | 30 آذر 1402 ساعت 02:01 | 19.5K بازدید | 15 دیدگاه

اولین تعطیلات دوران بازی هری کین: نمی‌توانم صبر کنم!

هری کین، ستاره بایرن مونیخ، پس از درخشش در بازی مقابل ولفسبورگ، از اینکه قرار است برای اولین بار در طول دوران بازی‌اش به تعطیلات زمستانی برود سر از پا نمی‌شناسد.

اولین تعطیلات دوران بازی هری کین: نمی‌توانم صبر کنم!

به گزارش "ورزش سه"، هری کین در تابستان گذشته از تاتنهام به بایرن مونیخ پیوست. علاوه‌بر تغییر تیم و کشور، یکی از تغییراتی که او در تجربه جدیدش با آن مواجه می‌شود، تعطیلات زمستانی است.

او در دوران حضورش در تاتنهام، با پایان سال هیچ‌گاه به تعطیلات زمستانی نرفته است. در انگلیس علاوه‌بر اینکه در اواخر دسامبر و آغاز سال جدید تعطیلاتی در کار نیست، بلکه باکسینگ دی هم از راه می‌رسد و بازی‌ها فشرده‌تر می‌شوند.

1969410

حالا با پیوستن به بایرن مونیخ می‌تواند برای اولین بار در دوران بازی‌اش با خیال راحت به تعطیلات زمستانی برود و مدتی را با خانواده‌اش بگذراند. کاپیتان تیم ملی انگلیس پس از بازی بایرن-ولفسبورگ، خوشحالی‌اش را از این موضوع ابراز کرد.

او گفت: «نمی‌توانم برای تعطیلات زمستانی صبر کنم. در انگلیس گذراندن آن زمان در باکسینگ دی بدون بچه‌ها و همسرم آسان نبود. الان می‌توانم به دوستانم که در بازه باکسینگ دی هستند پیام بدهم و عکسی از خودم در کنار ساحل را بریشان بفرستم (خنده).»

دیدگاه‌ها