کد خبر : 1988502 | 30 آذر 1402 ساعت 10:06 | 20.4K بازدید | 5 دیدگاه

به انتخاب ورزش سه؛

تیم هفته: چند ملی‌پوش و یک سورپرایز ۴۰ ساله!

هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال ایران روز گذشته به پایان رسید.

تیم هفته: چند ملی‌پوش و یک سورپرایز ۴۰ ساله!

به گزارش "ورزش سه"، هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال ایران دیروز برگزار شد. حالا مطابق روال اینجا تیم منتخب هفته والیبال ایران را معرفی کردیم. نکته حائز اهمیت اینکه مثل هر هفته چند بازیکن دیگر نیز می‌توانستند در تیم منتخب حضور داشته باشند، اما به دلیل محدودیت این موضوع امکان‌پذیر نیست. 

پاسور: امین نجفی (نیان الکتریک مشهد)
پاسور باتجربه نیان الکتریک مشهد که سال‌هاست در لیگ برتر والیبال ایران توپ می‌زند، با پاس‌های خود یک پیروزی شیرین را به حساب مشهدی‌ها واریز کرد تا همچنان امیدوار به صعود به پلی‌آف باشند. یونس جوان و امیر پژومان نیز در کنار نجفی عالی بودند.

1969436

سرعتی‌زن اول: محراب ملکی (طبیعت اسلامشهر)
محراب ملکی سرعتی‌زن حالا باتجربه تیم طبیعت اسلامشهر در روزی که بازیکنان این تیم برابر سایپا تهران عملکردی متوسط داشتند، از بقیه بازیکنان بهتر کار کرد و توانست بالاخره خود را در تیم هفته قرار دهد. او با این عملکرد می‌تواند دوباره خود را تیم ملی والیبال ایران ببیند.

1969437

سرعتی‌زن دوم:  هادی شورکابی (پاس گرگان)
این بار نوبت به یک سرعتی‌زن بود تا عصای دست عیسی سنگدوینی در تیم پاس گرگان باشد. هادی شورکابی سرعتی‌زن این تیم در بازی با مس رفسنجان یکی از مهره‌های موثر این تیم مقابل مس رفسنجان بود و در کامبک فوق العاده این تیم نقش موثری داشت.

1969438

دریافت‌کننده اول: پوریا حسین‌خانزاده (فولاد سیرجان ایرانیان)
پوریا حسین‌خانزاده ستاره این روزهای لیگ والیبال ایران است و به جرئت می‌توان گفت او در تمامی بازی‌هایی که برای تیمش به میدان رفته ستاره تیمش بوده است. او در بازی با ایفاسرام اردکان بسیار عالی کار کرد تا یک بار دیگر در تیم هفته قرار بگیرد.

1945560

دریافت‌کننده دوم: عثمان فریاد (هورسان رامسر)
عثمان فریاد دریافت‌کننده قدرتی تیم هورسان رامسر ستاره این روزهای تیمش است. این بازیکن پاکستانی هورسان در بازی با پیکان با کسب هفده امتیاز در سه ست عالی ظاهر شد و نقش اول را در پیروزی تیمش ایفا کرد.

1969439

قطر پاسور: میکاییل تاجر (شهرداری گنبد)
میکاییل تاجر قطر پاسور چهل ساله باشگاه شهرداری گنبد که روزگاری از ستاره‌های لیگ برتر و همچنین از کاندیدای حضور در تیم ملی والیبال ایران بود، در بازی مقابل گیتی پسند به یاد دوران جوانی عالی ظاهر شد و نشان داد می‌تواند بدون یونس قلیچ نیازی می‌تواند خود به تنهایی بار حملات تیم را به دوش بکشد.

1969440

لیبرو: آرمان صالحی (شهرداری ارومیه)
لیبرو آماده این روزهای لیگ والیبال ایران کسی نیست جز آرمان صالحی بازیکن تیم شهرداری ارومیه که با تلاش‌های بی‌نظیر خود در توپ‌گیری و دریافت در برد بزرگ شهرداری ارومیه مقابل شهداب یزد نقش موثری داشت. او علاوه بر بهترین لیبرو هفته عنوان بازیکن هفته را نیز از آن خود کرد.

1969441

سرمربی هفته: بهروز عطایی- عبدالرضا علیزاده
این هفته دو مربی را برای تیم منتخب مدنظر قرار‌ داده‌ایم. بهروز عطایی، سرمربی تیم فولاد سیرجان، به پاس مسجل شدن قهرمانی نیم فصل و عبدالرضا علیزاده، سرمربی شهرداری ارومیه، که توانست با شگفتی‌آفرینی تیم شهداب یزد را شکست دهد. هر دو شایستگی حضور در تیم هفته را داشتند.

1969443
1969444

لژیونر هفته: امین اسماعیل‌نژاد (ورونا ایتالیا)
امین اسماعیل‌نژاد قطر پاسور بیست و هفت ساله ورونا ایتالیا باز هم برای تیمش گل کاشت و چهارده امتیاز در بازی با چیسترنا کسب کرد و بار دیگر نام خود را در تیم هفته قرار داد.

1951266

بازیکن هفته: آرمان صالحی (شهرداری ارومیه)

تیم هفته: فولاد سیرجان

دیدگاه‌ها