کد خبر : 1988513 | 30 آذر 1402 ساعت 10:49 | 37.6K بازدید | 28 دیدگاه

صبری که لبریز شد: هواداران از بارسا خسته شدند

بازیکنان بارسلونا در بازی با آلمریا در لحظات متعددی شاهد خشم و سوت‌های اعتراضی طرفداران بودند.

صبری که لبریز شد: هواداران از بارسا خسته شدند

به گزارش "ورزش سه"، سه ماه از پیروزی راحت بارسلونا در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا می‌گذرد. آبی‌اناری‌ها سه روز قبل از کسب یک پیروزی دیگر مقابل رئال بتیس در لالیگا، با یک عملکرد عالی آنتورپ را با نتیجه 5-0 شکست دادند. آن زمان وضعیت خیلی متفاوت بود.

در آن زمان بارسلونا یک تیم مدعی در نظر گرفته می‌شد، ولی از آن لحظه به بعد همه چیز تغییر کرد. طی 3 ماه اخیر بارسا بدترین اتفاقات را تجربه کرده است.

آن‌ها حتی در یک بازی هم با اختلاف بیش از یک گل پیروز نشده‌اند و همچنین 4 مرتبه شکست خورده‌اند. حالا مشخص است که وضعیت بارسا رو به راه نیست. اینگونه است که عموم طرفداران آن را احساس می‌کنند. بازی شب گذشته فرصت خوبی بود تا شبی آرام مقابل تیم انتهای جدولی داشته باشند و با شکست آن‌ها 3 امتیاز را به جیب بزنند. بارسا در این بازی برخلاف انتظار به سختی 3 امتیاز را کسب کرد.

1969466

برد 3-2 مقابل آلمریا دهمین دیداری بود که آن‌ها نتوانستند با اختلاف بیش از یک گل، حریف را از پیش‌رو بردارند. برد دیشب در حالی رقم خورد که پیش از گل دقیقه 83 سرخی روبرتو، وضعیت ایده‌آل نبود.

طرفداران بارسا کم‌کم از عملکرد ضعیف تیم خسته شده بودند و این موضوع در لحظاتی از بازی با سوت‌های اعتراضی مشخص شد.

روبرتو پس از بازی درباره رفتار هواداران گفت: "من درک می‌کنم که هواداران خیلی خوشحال نیستند، اما اکنون باید متحدتر از همیشه باشیم. فرصت‌های زیادی باقی مانده و ما به حمایت هواداران نیاز داریم. در دیگر لحظات بازی آن‌ها ما را تشویق کردند."

وقتی هواداران نارضایتی خود را نشان می‌دهند، هشدار بدی وجود خواهد داشت. بارسا و ژاوی اکنون این شانس را دارند که با ورود به تعطیلات و تمرینات بیشتر، سعی کنند که به روند خوب ابتدای فصل بازگردند. علاوه بر این قرار است ویتور روکه برزیلی هم به تیم ملحق شود که می‌تواند یک مهره کارساز باشد.

دیدگاه‌ها