کد خبر : 1988518 | 30 آذر 1402 ساعت 11:07 | 44.4K بازدید | 21 دیدگاه

قلب همه به درد آمد

ویدیوی ترسناک نیمار: اشک و درد دلخراش صلیبی

آخرین ویدیوهای منتشر شده از نیمار در حال تمرینات توانبخشی، بسیار دلخراش و ترسناک هستند.

ویدیوی ترسناک نیمار: اشک و درد دلخراش صلیبی

به گزارش "ورزش سه"، بهبودی از یک مصدومیت بسیار جدی به چه معناست؟ 

1969472

شما باید قدرت تحمل درد طاقت‌فرسا را ​​در طول تمرینات توانبخشی داشته باشید. فقط نگاه کنید که نیمار پس از پارگی رباط صلیبی و عمل جراحی چند باره که عملاً فصل او را زودتر به پایان رساند، چه درد جانکاهی را تحمل می‌کند. 

قبلاً در ماه‌های اخیر مهاجم برزیلی فداکاری‌های لازم برای بهبودی را انجام داده بود و در این تردیدی نیست، اما آخرین محتوایی که از او در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، دلخراش است. بله دلخراش چرا که نشان می‌دهد یک فوتبالیست حرفه‌ای که از مصدومیت رباط صلیبی رنج می‌کشد، چه دردی را در دوره ریکاوری تحمل می‌کند. درد با گریه‌ای که قلب هر کسی را به درد می‌آورد.

1969174

در جدیدترین ویدئو، نیمار را می‌توان دید که روی یک مبل روی شکم دراز کشیده و سه فیزیوتراپ او را احاطه کرده‌اند. هر کس وظیفه خاصی دارد: در حالی که یکی پای آسیب‌دیده را به سمت داخل خم می‌کند، دیگری نیمار را با تمام وزن بدنش مهار کرده است و سومی رو به جلو حرکت می‌کند تا زمانی که مقابل سر بازیکن سابق بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن بایستد.

مورد توجه‌ترین قسمت قضیه، فریادهای دردناک مهاجم برزیلی است که نمی‌تواند و البته نباید از این نوع تمرینات توانبخشی اجتناب کند. رنج ستاره الهلال تمام عیار و ترسناک است تا جایی که حتی همکارانش هم در رنج هستند. 

1969173

نیمار قادر به مهار گریه ناامیدانه خود نیست و در تلاش برای درک کاری است که برای او انجام می‌دهند و خوب هم می‌داند که به نفع خودش است. تمریناتی که به او کمک کند تا به سرعت بهترین فرم خود را پس از این مشکل بدنی بد به دست بیاورد.

دیدگاه‌ها