کد خبر : 1988560 | 30 آذر 1402 ساعت 14:50 | 37.3K بازدید | 12 دیدگاه

اتفاق ترسناک: 5 بازیکن لورکوزن می‌روند

مدیر ورزشی لورکوزن تایید کرد که در زمستان چند هفته پنج بازیکن خود را در اختیار نخواهند داشت؛ با این وجود خرید جدید نخواهند کرد.

اتفاق ترسناک: 5 بازیکن لورکوزن می‌روند

به گزارش "ورزش سه"، پس از یک نیم فصل اول فوق العاده با 25 بازی بدون شکست، بایرلورکوزن نیم فصل را در صدر بوندس‌لیگا ایستاد. در باشگاه همه راضی هستند و البته از حالا به آینده نیز فکر می‌کنند.

سیمون رولفس، مدیر ورزشی لورکوزن، پس از موفقیت خیره‌کننده تیم در نیم فصل گفت: «این مایه خوشحالی است. البته که ما این موفقیت را دوست داریم، اما حالا زمان استراحت و نفس کشیدن است و سپس در آرامش به مقطع دوم فصل و آینده‌ای بهتر فکر خواهیم کرد.»

1969249

شروع مجدد لیگ در اواسط ژانویه خواهد بود، در حالی که حداکثر پنج بازیکن تیم راهی جام ملت‌های آفریقا خواهند شد. تورنمنتی که از 13 ژانویه تا 11 فوریه در ساحل عاج برگزار می‌شود و آنها چند هفته از ترکیب لورکوزن غایب خواهند بود.

رولفس در مورد نقل و انتقالات زمستانی گفت که ممکن است هیچ اتفاقی نیفتد: «ما همیشه گفته‌ایم که بازیکنان بزرگی دیگری در تیم داریم که به آنها اطمینان کامل داریم. به همین دلیل آنها برابر بوخوم بازی کردند و خیلی خوب هم بودند. به همین دلیل ما برای چالش جام ملت‌های آفریقا و غیبت چند بازیکنمان آماده هستیم. ما احتمالا برای چند هفته کاسونو، بونیفیس، تلا، تاپسوبا و امین عدلی را نخواهیم داشت.»

این پنج بازیکن مورد بحث در یازده تای ابتدایی مقابل بوخوم نبودند که به معنای آماده‌سازی تیم برای روزهای غیبتشان است.

دیدگاه‌ها