کد خبر : 1988568 | 30 آذر 1402 ساعت 15:50 | 32.7K بازدید | 4 دیدگاه

پاتریک شیک

رویای هر مهاجمی داشتن این هافبک‌هاست

پاتریک شیک بعد از هت‌تریک برابر بوخوم از هافبک‌های لورکوزن ستایش کرد.

رویای هر مهاجمی داشتن این هافبک‌هاست

به گزارش "ورزش سه"، در هفته شانزدهم بوندسلیگای آلمان، بایرلورکوزن تیم صدرنشین و قدرتمند این فصل آلمان میزبان بوخوم بود و مطابق انتظارات شاگردان ژابی آلونسو هرگز کار سختی در پیش نداشتند، چرا که در دقیقه ۳۰ بازی، خطای ریمن بر روی پاتریک شیک خطای پنالتی اعلام شد و این بازیکن به راحتی دروازه بوخوم را باز کرد.

تنها دو دقیقه بعد پاس فریمپونگ به پاتریک شیک رسید تا این مهاجم اهل چک در دقیقه ۳۲ برای دومین بار در این بازی موفق به گلزنی شود ولی این پایان آتش‌بازی او نبود چرا که پاتریک شیک در دقیقه ۱+۴۵ روی موقعیتی که آلخاندرو گریمالدو دیگر وینگر این تیم خلق کرد سومین گلش را به ثمر رساند و هم خودش هم تیمش در این دیدار سه گله شدند.

1969569

پاتریک شیک در شروع فصل به دلیل مصدومیت خانه‌نشین بود و به تازگی بعد از ۲۸۳ روز مصدومیت به ترکیب تیمش برگشت و در این حالی است که او امروز برای پنجمین بار در بوندسلیگای این فصل حضور پیدا کرد و حالا با این سه گل، خودش را شش گله کرد تا در ۴۶ گل این فصل لورکوزن، او هم سهم داشته باشد.

برای کسی که قرار است در ماه ژانویه جایگزین بونیفیس در نوک حمله شود (او به جام ملت‌های آفریقا می‌رود و چند هفته نیست)، موفقیت در برابر بوخوم یک موفقیت بسیار ویژه بود.

شیک در پایان بازی گفت: «واضح است که خیلی خوشحالم، اما باید بگویم که با این هافبک‌های باکیفیتی که پشت سرم دارم، با فلوریان ویرتز و یوناس هوفمن و دیگران، گلزنی نیز بسیار آسان است. داشتن چنین هافبک‌هایی رویایی برای مهاجمان است.»

شیک ادامه داد: «ما می‌خواهیم همین‌طور ادامه دهیم و بسیار متمرکز و باانگیزه هستیم. همه می‌خواهند بازی کنند، که باعث ایجاد رقابت در تیم می‌شود. به همین دلیل است که ما قبل از کریسمس صدرنشین هستیم.»

دیدگاه‌ها