کد خبر : 1988572 | 30 آذر 1402 ساعت 16:01 | 26.9K بازدید | 5 دیدگاه

اونداف-گیراسی؛ زوجی برای اذیت کین و سانه

بهترین زوج فصل اروپا هم از آلمان می‌آید

هواداران اشتوتگارت با توجه به داشتن دو مهاجم فوق العاده چون اونداف و گیراسی یکی از خوشحال‌ترین هواداران این فصل اروپا هستند.

بهترین زوج فصل اروپا هم از آلمان می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، بوندسلیگای آلمان در این فصل از فوتبال اروپا در شرایطی دنبال می‌شود که بسیاری تیم‌ها با شگفت‌سازی به سمت قهرمانی حرکت می‌کنند و اشتوتگارت که در ابتدای فصل با گلزنی‌های سرهو گیراسی در کانون توجهات قرار گرفت، اما با گذر هفته‌ها و مصدومیت این مهاجم، زمان شروع نمایش دنیز اونداف بود!

مهاجم ۲۷ ساله‌ای که شب گذشته در آخرین بازی سال ۲۰۲۳ در تیم اشتوتگارت، زننده اولین گل تیمش مقابل آگزبورگ بود و البته در ادامه بازی به گیراسی هم کمک کرد تا او هم گلزنی کند تا تیمش نیمه نخست را با گلزنی دو چهره خاص فصل ۲۰۲۳/۲۴ به پایان برساند.

اشتوتگارت بازی را با سه گل پیروز شد تا برای نخستین بار در طول تاریخش در طی نیم فصل یازده بازی را پیروز شده باشد، اما اشتوتگارت از نگاهی دیگر یک تیم خاص در این فصل فوتبال اروپا بوده است.

زوج اونداف و گیراسی در این فصل تنها هری کین و لروی سانه از بایرن مونیخ زوج بهتری نسبت به این دو نفر بودند. اونداف ۹ گل و سه پاس گل داشته و گیراسی هم ۱۷ گل و یک پاس گل تا در مجموع ۲۶ گل زده‌اند تا تنها هری کین و سانه با ۲۹ گل زده شرایط بهتری نسبت به این دو نفر داشته باشند.

اشتوتگارت حالا با ۳۴ امتیاز و تنها یک امتیاز کمتر از بایرن مونیخ، در رده سوم جدول قرار می‌گیرد تا چشم‌انتظار یک لغزش از باواریایی‌ها باشد.

دیدگاه‌ها