کد خبر : 1988623 | 30 آذر 1402 ساعت 21:46 | 7.2K بازدید | 5 دیدگاه

تغییرات فراوان بین حکم تعلیقی و نهایی

حکم انضباطی دیدار جنجالی لیگ برتر فوتسال زیر و رو شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای نهایی خود را پیرامون اتفاقات جنجالی در یکی از دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال اعلام کرد.

حکم انضباطی دیدار جنجالی لیگ برتر فوتسال زیر و رو شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از صدور رای موقت و محرومیت تماشاگران تیم آنا صنعت قم تا اطلاع ثانوی و دفاعیات این تیم در جلسه کمیته انضباطی، حالا کمیته مربوطه رای نهایی خود را پیرامون اتفاقات دیدار تیم‌های آنا صنعت قم و سفیرگفتمان تهران صادر نمود و به کلی رای موقت دچار دگرگونی شد.

بولت تراکتوراکنون رای نهایی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به شرح ذیل است؛

بازی دو تیم آنا صنعت قم و سفیر گفتمان تهران از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ۱۶ آذرماه برگزار و از سوی هر دو تیم تخلفاتی صورت گرفت. به همین منظور کمیته انضباطی آرای خود را به شرح زیر صادر کرد:

تیم آنا صنعت قم به دلیل سو رفتار تیمی ناشی از ۵ اخطار و تخلفات تماشاگران نسبت به داوران و فحاشی به بازیکن تیم مقابل و حمله‌ور شدن یکی از آنان به سوی داور که منجر به صدور قرار دست موقت و محرومیت از حضور گردید به یک جلسه محرومیت تعلیقی از حضور تماشاگران در مسابقات خانگی برای مدت شش ماه و مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

1969692

رضا عزتی، مربی تیم آنا صنعت به دلیل بد رفتاری نسبت به داور مسابقه که منجر به صدور دستور موقت برای وی گردید به ۵ جلسه محرومت با احتساب محرومیت ناشی از دستور موقت از ورود به محل برگزاری مسابقات تیم و پرداخت مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مجید زارعی، لیدر تیم آنا صنعت به دلیل حمله‌ور شدن به داور به سه ماه محرومیت از ورود به محل برگزاری مسابقات تیم شد.

علی مسعودی، مدیر و محمدرضا دهقانیان، مربی تیم آنا صنعت به دلیل رفتار غیرورزشی هر کدام به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم  که به مدت شش ماه تعلیق می‌گردد.

1969693

تیم سفیر گفتمان تهران به دلیل سو رفتار تیمی ناشی از ۳ اخطار مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی شد.

پیش از این آنا صنعت از حضور هواداران خود تا پایان مسابقات لیگ برتر تا اطلاع ثانوی محروم شده بود که پس از ارائه مستندات باشگاه آنا صنعت این رای صادر شد.

دیدگاه‌ها