کد خبر : 1988652 | 01 دی 1402 ساعت 01:58 | 34.7K بازدید | 58 دیدگاه

آلاوز ۰-۱ رئال: صعود ۱۰ نفره به صدر با هد واسکز

رئال مادرید در دیداری بسیار حساس از هفته هجدهم لالیگا آلاوز را با نتیجه ۱-۰ شکست داد و به صدر جدول لالیگا رسید.

آلاوز ۰-۱ رئال: صعود ۱۰ نفره به صدر با هد واسکز

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در چهارچوب هفته هجدهم لالیگا برابر دپورتیوو آلاوز قرار گرفت. با توجه به تساوی خیرونا در بازی امشب آنها فرصت داشتند تا با پیروزی در این بازی صدر را از شگفتی‌ساز لالیگا پس بگیرند. این اتفاق در دقایق پایانی رخ داد و آنها با تک گل لوکاس واسکز پیروز بازی شدند.

ویدئو: 320088

در دقیقه ۲ جود بلینگام موفق شد به قلب دفاع حریف حمله کند. او خود را در موقعیت شوت‌زنی قرار داد اما دروازه‌بان ضربه‌اش را به خوبی دفع کرد.

در ادامه سرعت بازی پایین آمد و به شکل قابل توجهی هیچ‌کدام از دو تیم نتوانستند موقعیت خاصی خلق کنند تا بازی بدون جذابیت دنبال شود.

در دقیقه ۳۴ ضربه سر اومورودیون روی سانتر خوب گوئوارا با واکنش کپا آریسابالاگا مواجه شد.

در دقیقه ۳۸ رودریگو در محوطه جریمه آلاوز صاحب توپ شد. او توپ را به عقب فرستاد و آن را برای شوت‌زنی فدریکو والورده کاشت اما شوت هافبک رئال را دروازه‌بان مهار کرد.

در ادامه نیمه اول با نتیجه ۰-۰ مساوی خاتمه یافت.

1969767

در دقیقه ۵۲ ناچو فرناندز با بی‌دقتی پایش را بر روی مچ پای اومورودیون قرار داد و باعث آسیب‌دیدگی او شد. داور او را با کارت زرد جریمه کرد اما پس از بازبینی صحنه با کمک VAR کارت زرد را با قرمز عوض و ناچو را از زمین مسابقه اخراج کرد.

1969770

با توجه به ۱۰ نفره شدن مادریدی‌ها، سرعت بازی دوباره مانند نیمه اول افت کرد و شاهد خلق هیچ موقعیتی بر روی دروازه‌ها نبودیم.

در دقیقه ۷۵ رودریگو حرکتی خوب را از سمت چپ آغاز کرد. او به محوطه جریمه وارد شد و ضربه‌اش را به شکلی کات‌دار به سمت راست دروازه زد اما توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

بازی تا دقایق آخر در میانه میدان دنبال می‌شد تا اینکه در دقیقه ۲+۹۰ روی ارسال تونی کروس از روی نقطه کرنر و ضربه سر زیبای لوکاس واسکز، رئال مادرید به گل رسید.

1969769

لحظاتی بعد داور سوت پایان بازی را زد و رئالی‌ها صدر جدول را تصاحب کردند. آنها ۴۵ امتیازی و هم‌امتیاز خیرونا شدند و با توجه به برتری در بازی رودررو، صدرنشین لالیگا شدند.

دیدگاه‌ها