کد خبر : 1988671 | 01 دی 1402 ساعت 11:23 | 42K بازدید | 29 دیدگاه

صمیمی و متحدتر از همیشه شده‌ایم

با این شادی گل همه فهمیدند رئال چه تیمی شده!

رئال مادرید با گل لوکاس در دقایق پایانی آلاوس را شکست داد و شادی گل بازیکنان رئال نیز در نوع خود جالب بود. همه روی سر لوکاس خراب شدند.

با این شادی گل همه فهمیدند رئال چه تیمی شده!

به گزارش "ورزش سه"، لوکاس واسکز شب گذشته ناجی رئال مادرید در بازی برابر آلاوس شد. رئال مادرید تا دقیقه 92 برابر میزبان ته جدولی خود بدون گل متوقف شده بود و با 10 نفر نیز به کار ادامه می داد که لوکاس روی یک ضربه کرنر و ارسال تونی کروس با ضربه سر موفق شد دروازه را باز کند و سه امتیاز را به تیمش هدیه بدهد. رئال با همین یک گل صدرنشین لالیگا شد.

1969804

لوکاس در پایان بازی گفت: «طعم شیرینی از این بازی برای ما به جا ماند و البته باید بگویم بازی بسیار سخت و پیچیده‌ای بود. با یک یار کمتر رنج کشیدیم ولی تا پایان دوام آوردیم و به موقع ضربه نهایی را زدیم. البته ما حتی یک لحظه هم از رسیدن به پیروزی ناامید نشدیم. روند تیم افت نکرد و این باعث خوشحالی بسیار است.»

1969803

لوکاس ادامه داد: «سعی داشتم مدافعی که رودیگر را می‌خواست مهار کند، بلوکه کنم ولی در یک لحظه توپ به من رسید و خوش شانس هم بودم که توپ گل شد. واقعیت این است که خیلی خیلی خوشحالم. لحظه شادی بود و همه بازیکنان بر سر من ریختند که نشان از صمیمیت و اتحاد تیمی دارد. برابر همه حریفان به چنین اتحادی نیاز داریم. ما همه در یک مسیر حرکت می‌کنیم و پایان خط کسب همه عناوین قهرمانی است. ما حتی با یک یار کمتر نیز عقب نکشیدیم. می‌خواستیم صدرنشین به تعطیلات برویم و موفق شدیم. این روند را باید در سال 2024 نیز ادامه داد.»

1969809

دیدگاه‌ها