کد خبر : 1988672 | 01 دی 1402 ساعت 11:41 | 28.8K بازدید | 6 دیدگاه

رئیس باشگاه تایید کرد

ستاره ناپولی راهی بوندسلیگا شد

با تایید آئورلیو دی‌لورنتیس، الیف الماس، ستاره ناپولی در نقل و انتقالات ژانویه راهی لایپزیش خواهد شد.

ستاره ناپولی راهی بوندسلیگا شد

به گزارش "ورزش سه"، الیف الماس، ستاره ناپولی یکی از بازیکنانی بود که در فصل قهرمانی این باشگاه در سری A با هدایت لوچانو اسپالتی، نقش زیادی ایفا کرد.

او در آن فصل برخی از بازی‌ها را به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب آغاز می‌کرد و بسیاری دیگر را از روی نیمکت. با این شرایط حتی اگر نیمکت‌نشین می‌شد هم به اندازه کافی به او بازی می‌رسید و می‌توانست نقش بزرگی در ترکیب داشته باشد.

با این حال دقایق بازی او در این فصل کاهش یافته است و از میانگین هر بازی ۴۵ دقیقه به هر بازی ۳۱ دقیقه رسیده است و با توجه به اینکه ناپولی قصد دارد در پنجره نقل و انتقالات یک هافبک به خدمت بگیرد، شانس او برای رسیدن به ترکیب کمتر هم می‌شد.

1969811

امروز در خبری اعلام شد که با توافق دو باشگاه ناپولی و لایپزیش، این بازیکن در نقل و انتقالات ژانویه راهی تیم آلمانی می‌شود. ناپولی در این انتقال ۲۵ میلیون یورو دریافت خواهد کرد. تست‌های پزشکی نیز قبل از پایان دسامبر انجام خواهد شد.

دی‌لورنتیس، رئیس ناپولی در مصاحبه‌ای این انتقال را تایید کرد. او گفت: «ما الماس را فروخته‌ایم، همه چیز تمام شده است. او همیشه می‌خواست بیشتر بازی کند، بنابراین تصمیم گرفتیم او را بفروشیم.»

دیدگاه‌ها