کد خبر : 1988682 | 01 دی 1402 ساعت 12:29 | 20.7K بازدید | 26 دیدگاه

دردسر جدید آبی‌اناری‌ها

هواداران بارسلونا روز به روز کمتر می‌شوند!

بارسلونا نگران است که با ادامه روند فعلی تعداد هوادارانش با کاهش چشم‌گیری روبه‌رو شود.

هواداران بارسلونا روز به روز کمتر می‌شوند!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا به دلیل تعمیرات و بازسازی ورزشگاه نوکمپ به استادیوم المپیک نقل مکان کرد و بازی‌های این فصل را در این ورزشگاه برگزار می‌کند.

این انتقال با فصلی که بارسلونا در آن با افت قابل توجهی مواجه شد همزمانی پیدا کرد و همین مورد باعث شده است که تماشاگران کمتری برای تماشای بازی‌های تیم به ورزشگاه المپیک بروند.

باشگاه بدون توجه به وضعیت عملکرد تیم، از ابتدای فصل نگران کاهش هواداران بود. زیرا با انتقال به استادیوم المپیک ۵۰ درصد ظرفیت هواداران کاهش پیدا می‌کرد و علاوه‌بر این دسترسی به این ورزشگاه بسیار دشوار است و هر فردی نمی‌تواند به راحتی خود را به استادیوم برساند. اعضای هیئت مدیره بارسلونا معتقدند این عامل به علاوه نتایج ضعیف تیم باعث شده است بازی به بازی هواداران کمتری به ورزشگاه بروند. در بازی مقابل آلمریا تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه ۳۴۴۷۱ نفر بود که کمترین میزان حضور هواداران بارسا در این فصل است.

1969827

مدیران باشگاه نگران هستند که این وضعیت در ماه‌های آینده با سردتر شدن هوا بدتر شود. آنها می‌دانند که اگر وضعیت تیم بهبود نیابد و ژاوی تیم را از بحران خارج نکند دیگر هوادار زیادی مشتاق حضور در استادیوم نخواهد بود.

سقوط به زیر ۳۰۰۰۰ تماشاگر یک خط قرمز واقعی برای باشگاه است. آنها به شدت نگران این موضوع هستند و می‌دانند که این یک پیش‌بینی کاملا واقع‌بینانه است. در حال حاضر باشگاه سخت تلاش می‌کند تا در سال جدید هواداران را راضی به حضور در استادیوم کند. ژاوی نقش بزرگی در این برنامه دارد. او باید تیم را به روزهای خوبش برگرداند تا هواداران را برای دیدن بازی‌های تیم به استادیوم بکشاند.

1969828

دیدگاه‌ها