کد خبر : 1988707 | 01 دی 1402 ساعت 14:06 | 18.6K بازدید | 5 دیدگاه

لباس قهرمانی بر تن السد (عکس)

تیم فوتبال السد مقتدرانه در صدر جدول لیگ ستارگان قطر قرار گرفته است.

لباس قهرمانی بر تن السد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، السد قطر پس از اینکه در 10 هفته پیاپی لیگ ستارگان قطر از شروع فصل جدید هیچ شکستی نداشت و 9 پیروزی و یک تساوی به دست آورد، در دیدار مقابل العربی شکست غیر منتظره‌ای را متحمل شد ولی با این وجود صدرنشین ماند که شب گذشته هم دوباره به روند خوب خود بازگشت و یک برد جالب توجه به دست آورد.

تیم فوتبال السد در حالی‌که شب گذشته محمدامین حزباوی را در هفته دوازدهم و آغازین دور برگشت لیگ ستارگان قطر در اختیار نداشت، مقابل ام‌صلال رده هفتمی قرار گرفت و با درخشش حسن الهیدوس که دو گل زد و یک پاس گل داد، به برتری 6 بر صفر دست یافت تا جایگاهش در صدر جدول را تثبیت کند.

السد که موفق به صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نشد، در حال حاضر با 31 امتیاز صدرنشین لیگ ستارگان قطر است و با توجه به اختلاف چهار امتیازی با الوکره و الغرافه، تیم‌های دوم و سوم جدول و شرایط بهتری که از نظر بازیکن نسبت به آنها دارد، بعید است تا پایان فصل جایگاهش را از دست بدهد و قهرمانی را تقدیم به تیم دیگری کند.

در صورت قهرمانی السد، محمدامین حزباوی در نخستین سال لژیونر شدن و حضورش در فوتبال قطر به قهرمانی در لیگ ستارگان هم می‌رسد که در یک دهه اخیر چنین اتفاقی برای فوتبالیست‌های ایرانی نیفتاده بود.

1969884

دیدگاه‌ها