کد خبر : 1988716 | 01 دی 1402 ساعت 14:42 | 17.9K بازدید | 50 دیدگاه

فیگو علیه رئال و بارسا: من مخالف سوپرلیگ هستم!

لوئیس فیگو، ستاره سابق رئال مادرید و بارسلونا، هم با برگزاری رقابت‌های سوپرلیگ مخالف است.

فیگو علیه رئال و بارسا: من مخالف سوپرلیگ هستم!

به گزارش "ورزش سه"، دادگاه عالی اروپا روز گذشته اعلام کرد که یوفا و فیفا حق مخالفت با برگزاری سوپرلیگ را ندارد و به این ترتیب رای این پرونده به سود این رقابت‌ها و دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا صادر شد. 

برنامه جدیدی برای برگزاری رقابت‌‌های سوپرلیگ از سوی خوان لاپورتا و فلورنتینو پرز تدارک دیده شده که فرمت این مسابقات را به‌صورت کلی نسبت به فرمت قبلی تغییر می‌دهد و امکان حضور 60 باشگاه در آن وجود دارد. 

با این حال بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی مانند منچستریونایتد، منچسترسیتی، لیورپول، آرسنال، چلسی، اتلتیکو مادرید، اینتر، رم، پاری سن ژرمن، بایرن مونیخ و دورتموند مخالفت‌شان را با این مسابقات اعلام کردند و مدعی شدند که حاضر به شرکت در آن نیستند. 

لیگ برتر انگلیس و لالیگا هم موضع مشابهی را اتخاذ کردند و لالیگا در بازی شب گذشته رئال مادرید برابر آلاوز شعار «در زمین به دستش بیاور» را هم در همین رابطه به نمایش گذاشت. 

1969892

حالا فیگو هم به جمع مخالفان برگزاری این رقابت‌ها پیوسته و با انتشار پستی موضعش را در این‌باره علنی کرده است. در این پست آمده: «هواداران، بازیکنان، مربیان، فدراسیون‌ها، باشگاه‌ها، لیگ‌ها و همه کسانی که عاشق این بازی زیبا هستند با صدای بلند می‌گویند: هیچ جایی برای هیچ مدلی از سوپرلیگ در اروپا نیست. شایستگی ورزشی اهمیت دارد. فوتبال برای همه است. آن را در دسترس همه بگذارید. در زمین به دستش بیاور.»

دیدگاه‌ها