کد خبر : 1988723 | 01 دی 1402 ساعت 14:56 | 30.6K بازدید | 34 دیدگاه

کری سنگین ستاره رئال: این بردها دیگر اتفاقی نیست!

فران گارسیا، مدافع رئال مادرید، معتقد است که پیروزی این تیم در لحظات آخر اتفاقی نیست.

کری سنگین ستاره رئال: این بردها دیگر اتفاقی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چهارچوب رقابت‌‌های هفته هجدهم لالیگا برابر آلاوس به میدان رفت و موفق شد این تیم را با یک گل از سر راه بردارد. 

این پیروزی و کسب سه امتیاز این بازی اهمیت بسیار زیادی برای رئال مادرید داشت چون خیرونا در بازی برابر رئال بتیس بالاخره متوقف شد و شاگردان کارلو آنچلوتی با این برد توانستند بار دیگر به صدر جدول رقابت‌های لالیگا برگردند. 

تک گل این تیم را لوکاس واسکز در حالی به ثمر رساند که بازی در وقت‌های تلف شده بود و بازیکنان آلاوس امیدوار بودند که بتوانند یک امتیاز ارزشمند را از این دیدار با خود به خانه ببرند اما این اتفاق رخ نداد. 

1969809

رئال مادرید در چند سال اخیر بارها و بارها چنین بردهایی را تجربه کرده و در بسیاری از دیدارها با همین شیوه به پیروزی رسیده است تا به بردهای دقیقه آخری معروف باشد. 

فران گارسیا پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «راه بهتری برای توضیح دی ان ای رئال مادرید در شرایطی که امروز پیش آمد وجود ندارد. وقتی که چنین اتفاقی بارها و بارها تکرار می‌شود، مطمئن باشید که اتفاقی نیست.»

رئال مادرید در حال حاضر با 45 امتیاز و هم امتیاز با خیرونا در صدر جدول قرار دارد و بارسلونا هم با هفت امتیاز کمتر در جایگاه سوم قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها