کد خبر : 1988727 | 01 دی 1402 ساعت 15:25 | 19.5K بازدید | 11 دیدگاه

واکنش عجیب مورینیو به سوپرلیگ: من حرفی ندارم!

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، حاضر نشد حرفی درباره سوپرلیگ بزند و تنها مدعی شد که موضع باشگاه رم را تایید می‌کند.

واکنش عجیب مورینیو به سوپرلیگ: من حرفی ندارم!

به گزارش "ورزش سه"، رم شنبه شب در چهارچوب رقابت‌های هفته هفدهم سری آ ایتالیا باید در دیداری جذاب و تماشایی روبه‌روی ناپولی قرار بگیرد. 

این دو تیم در حال حاضر در جایگاه پنجم و هشتم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها قرار دارند و رم با کسب سه امتیاز این بازی می‌تواند جایگاهش را به شکل قابل توجهی بهبود ببخشد و به همین دلیل با تمام توان در این بازی به میدان خواهد رفت. 

با این حال، اولین سوال مطرح شده در نشست خبری پیش از این بازی از مورینیو مربوط به سوپرلیگ بود که او در پاسخ گفت: «من مربی رم هستم و موضع رسمی این باشگاه در واقع موضع من است. هیچ حرفی در این‌باره ندارم. درست است که تجربه زیادی در فوتبال بین‌المللی دارم و فوتبال را در لحظات متفاوتی تجربه کردم اما نمی‌خواهم به‌صورت علنی درباره سوپرلیگ حرف بزنم. موضع رم مشخص است.»

1967020

او درباره شرایط ناپولی اظهار داشت: «آنها قهرمان ایتالیا هستند و با شایستگی به این جایگاه رسیدند. سال گذشته با اختلاف قهرمان شدند. آنها یک بازیکن را از دست دادند اما بازیکنان بسیاری جذب کردند و تقریبا همان تیم هستند. آنها مربی خوبی را از دست دادند اما مربی فعلی بسیار باتجربه است. 

نتایجی که در طول امسال نسبت به سال گذشته کسب کردند متفاوت است. فکر می‌کنم آنها سال گذشته تا این هفته اصلا نباخته بودند. اما این تیم همان تیم و با همان نفرات است است و نیمکتی قدرتمند در اختیار دارد که راه‌ حل‌های بسیاری روی آن به چشم می‎‌خورد.»

این مربی پرتغالی درباره ادامه حضورش در رم اضافه کرد: «تردیدهای درباره حضور من وجود داشت. من موضعم را واضح بیان کردم. شاید افرادی تردید داشتند اما من از همان ابتدا صریح بودم. وقتی پیشنهادهایی داشتم آن را مطرح کردم، مانند احتمال حضور در پرتغال در ماه دسامبر یا پیشنهادی که از عربستان دریافت کردم و درد نهایت تصمیم گرفتم بمانم. الان هم با همان صداقت می‌گویم که می‌خواهم اینجا بمانم، تردیدی در این‌باره ندارم و دیگر نمی‌خواهم در این‌باره حرفی بزنم.»

دیدگاه‌ها