کد خبر : 1988728 | 01 دی 1402 ساعت 15:35 | 74.4K بازدید | 108 دیدگاه

سهمیه آسیایی پرسپولیس در اختیار یک تیم ضعیف!

الفیحاء عربستان قبل و بعد از مسابقات آسیایی تمام مسابقات خود را با شکست پشت سر گذاشته است.

سهمیه آسیایی پرسپولیس در اختیار یک تیم ضعیف!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در حالی مقابل الدحیل شکست خورد و نتوانست در جایگاه دوم جدول گروه E لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرد و خودش را به عنوان یکی از سه تیم برتر در منطقه غرب در این رقابت‌ها معرفی کند که الفیحاء عربستان بالاتر از شاگردان یحیی گل‌محمدی قرار گرفت و صعود غیر منتظره‌ای برای نخستین‌بار در تاریخ خود به دست آورد ولی آنها در لیگ داخلی شرایط عجیبی را سپری می‌کنند و دیشب هم یک باخت دیگر را متحمل شدند.

الفیحاء عربستان که کمتر کسی انتظار صعودش را داشت، در ششمین و آخرین مسابقه دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا فقط در صورتی به دور حذفی صعود می‌کرد که برد پُر گل مقابل پاختاکور را به دست می‌آورد و پرسپولیس هم در جدال با الدحیل قطر شکست می‌خورد و همین اتفاق افتاد و سعودی‌ها به شکل عجیبی در زمین پاختاکور 4 بر یک برنده شدند و به دور حذفی آسیا رسیدند ولی پس از آن دیگر روی برد را ندیدند.

1969906

تیم فوتبال الفیحاء در شرایطی جلوتر از پرسپولیس صعودش به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کرد که قبل از دیدار مقابل پاختاکور ازبکستان در لیگ روشن عربستان با نتیجه 4 بر یک مقابل ضمک شکست خورده بود و پس از آن دیدار آسیایی هم سه باخت متوالی با دریافت 11 گل داشته است!

الفیحاء بعد از برتری ناباورانه مقابل پاختاکور ازبکستان، در دو دیدار پیاپی برابر التعاون و الاهلی با نتایج چهار بر یک و چهار بر صفر شکست خورد و دیشب هم در ورزشگاه امیر محمد بن فهد یک باخت دیگر را متحمل شد.

تیم فوتبال الفیحاء در دیدار شب گذشته لیگ روشن عربستان مقابل تیم الخلیج با نتیجه سه بر صفر مغلوب شد تا 19 امتیازی بماند و در رده یازدهم جدول قرار بگیرد؛ رتبه‌ای که فقط پنج امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد!

دیدگاه‌ها