کد خبر : 1988743 | 01 دی 1402 ساعت 16:53 | 12.1K بازدید | 8 دیدگاه

پوچتینو: بعید است سوپرلیگ برگزار شود!

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، می‌گوید برگزاری سوپرلیگ با تردیدهای بسیاری که وجود دارد بسیار دشوار است.

پوچتینو: بعید است سوپرلیگ برگزار شود!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی روز یکشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس باید در زمین ولورهمپتون روبروی این تیم به میدان برود. 

آبی‌های لندن چند هفته سخت را در رقابت‌های لیگ پشت سر گذاشتند و نتایج نه چندان خوبی که کسب کردند باعث شد که بار دیگر فشارها روی این تیم افزایش پیدا کند و حتی صحبت از برکناری پوچتینو هم مطرح شود اما برد هفته گذشته مقابل شفیلد یونایتد کمی از این انتقادات را کاهش داد. 

پوچتینو در آستانه دیدار برابر ولورهمپتون که از اهمیت بسیاری برای این تیم برخوردار است در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. 

وضعیت ریس جیمز: فکر می‌کنم حالش خوب است. ما صحبت کردیم و او روند درمانش را شروع کرده است. این اتفاق خوبی است و همه به او کمک خواهیم کرد. این وضعیت برای هر بازیکنی سخت است و او فصل پیچیده‌ای را پشت سر گذاشته است. وضعیت بازگشتش به میدان هنوز مشخص نیست. شاید چند هفته یا شاید هم به چند ماه برسد. باید روز به روز وضعیتش را بررسی کنیم اما مطمئنا چند هفته در کنار ما نخواهد بود. امیدواریم که روند بازگشتش کمتر از چهار ماه باشد. 

حضور انکونکو در زمین: همه هیجان زده بودند چون دوست داشتند او را آماده و در میدان ببینند. حضور هر بازیکنی خبر خوبی است چون ما می‌دانیم که کیفیت و ظرفیت آنها می‌تواند به تیم کمک کند. باید صبور باشیم و به او زمان بدهیم تا به بهترین شرایطش برگردد. فکر می‌کنم هنوز برای او زود است که در ترکیب اصلی قرار بگیرد اما این اتفاق در چند بازی بعدی رخ خواهد داد. 

1968387

فشار به باشگاه: بر اساس تجربه کار در باشگاه‌های متفاوت یاد گرفتم که برای توصیه کردن به باشگاه تلاش نکنم. همکاری با مالک، مدیران ورزشی و بازیکنان را دوست دارم. با همه صحبت می‌کنم تا بتوانیم بهترین نتیجه را برای باشگاه بگیریم.

اهمیت پیروزی برابر نیوکسل: هواداران ما عالی هستند، آنها خیلی به ما کمک کردند. باعث ناراحتی است که نتوانستیم زودتر گل بزنیم اما درس بزرگی برای ما بود. ما تیمی جوان هستیم اما سعی کردیم فشار بیاوریم و تسلیم نشدیم. این بهترین درسی بود که از آن بازی گرفتیم. 

سالگرد ازدواج در روز شنبه: بله، فرداست اما ما باید تمرین کنیم و پس از آن به بیرمنگام برویم. فردا با همسرم نخواهم بود و باید 24 ساعت برای جشن گرفتن صبر کنیم. 

حساسیت سه بازی پیش رو: ما فقط به 24 ساعت بعد فکر می‌کنیم. بازی با ولورهمپتون سخت خواهد بود. من دیدارهای بسیار سختی را در آنجا تجربه کردم. هدف ما این است که در این دیدار به پیروزی برسیم و سپس به بازی سه روز بعد برابر کریستال پالاس و پس از آن به لوتون فکر کنیم. 

سوپرلیگ: باشگاه روز گذشته بیانیه داد. از موضع باشگاه حمایت می‌کنم و کاملا با آن موافق هستم. گفتن این که آیا این رقابت برگزار خواهد شد یا نه بسیار دشوار است. هنوز تردیدهای بسیاری وجود دارد. 

دیدگاه‌ها