کد خبر : 1988744 | 01 دی 1402 ساعت 17:00 | 17.7K بازدید | 4 دیدگاه

می خواهیم 40 امتیازی شویم

آلگری: نباید به این تیم موذی امان بدهیم

مکس الگری بازی فردای یوونتوس برابر فروزینونه را خطرناک و مثل یک تله عنوان کرد.

آلگری: نباید به این تیم موذی امان بدهیم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس پس از تساوی هفته قبل در زمین جنووا فاصله‌اش با اینتر صدرنشین به چهار امتیاز افزایش یافت و به همین دلیل فردا برابر فروزینونه محکوم به پیروزی است. این بازی در زمین فروزینونه برگزار می‌شود و حریف چند روز پیش در جام حذفی توانست ناپولی را با چهار گل شکست دهد.

1960659

آلگری فروزینونه را تیمی خطرناک می‌داند: «آنها حریفی موذی و خطرناک هستند. این بازی به دلایل مختلف می‌تواند مثل یک تله باشد. به خصوص که آخرین بازی قبل از کریسمس است و قبل از تعطیلات همیشه فضای متفاوتی در تیم و بین بازیکنان وجود دارد. ما باید با توجه و تمرکز بالا بازی کنیم و به آنها امان ندهیم. آنها در هشت بازی خانگی تنها یک بار مقابل ناپولی شکست خورده‌اند و در ابتدا حتی پیش افتاده بودند. روز سه شنبه آنها در ناپل 4-0 پیروز شدند. آنها تیمی هستند که فوتبال خوبی بازی می‌کنند. ما باید یک بازی جدی از نظر ذهنی انجام دهیم و سپس کریسمس آرامی داشته باشیم.»

مربی یووه در مورد از ابتدا بازی کردن ولاهوویچ گفت: «هنوز تصمیم نگرفته‌ام. الان سه مهاجم در دسترس دارم، ولاهوویچ، یلدیز و میلیک. کیه‌زا در تاندون خود احساس ناراحتی می‌کرد و توان تمرین نداشت. وضعیت او ارزیابی می‌شود. دعوت از او در این شرایط کار درستی نبود. بقیه مصدومان همگی بهبود یافته‌اند.»

1952882

وضعیت رابیو: «او فردا در دسترس است. خوب شده و بازی می‌کند.»

سوپرلیگ: «این درست نیست که من در مورد سوپرلیگ صحبت کنم. این در حیطه اختیارات فررو و اسکاناوینو (مدیران یووه) است.

رضایت به فتح جام حذفی ایتالیا و کسب رتبه دوم در لیگ: «خیر. چیزی که می‌دانم این است که ما باید مسابقات زیادی تا پایان فصل انجام دهیم. برنده شدن و کسب عناوین قهرمانی آسان نیست. 12 تیم نسبت به سال گذشته 18 تا 20 امتیاز بیشتر کسب کرده‌اند. ما باید قدم به قدم پیش برویم و حریف فردا فروزینونه است. باید این تیم خطرناک را ببریم و 40 امتیازی شویم.»

دیدگاه‌ها