کد خبر : 1988747 | 01 دی 1402 ساعت 17:20 | 22.6K بازدید | 4 دیدگاه

دلیل سکوت یوونتوس درباره سوپرلیگ مشخص شد

باشگاه یوونتوس منتظر است تا ابعاد بیشتری درباره برگزاری رقابت‌های سوپرلیگ مشخص و منتشر شود.

دلیل سکوت یوونتوس درباره سوپرلیگ مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، دادگاه عالی اروپا روز پنجشنبه رای نهایی درباره پرونده سوپرلیگ را اعلام کرد و به یوفا و فیفا اجازه دخالت در برگزاری این رقابت‌ها را نداد. 

به این ترتیب هر باشگاهی که درخواست عضویت در این رقابت‌ها را داشته باشد با هیچ منع قانونی روبرو نیست و این لیگ که در حال حاضر دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید همچنان در آن حضور دارند می‌تواند به صورت رسمی شروع به کار کند. 

با این حال، بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی از جمله بایرن مونیخ، پاری سن ژرمن، لیورپول، منچستریونایتد، منچسترسیتی، آرسنال، رم، اینتر و اتلتیکو مادرید اعلام کردند که تمایلی به شرکت در این مسابقات ندارند و همچنان به همکاری با یوفا ادامه خواهند داد. 

1969574

در این میان یوونتوس هیچ موضع رسمی‌ای را در این زمینه اتخاد نکرد و این موضوع سوالات و تردیدهایی را درباره تصمیم نهایی این باشگاه درباره این رقابت‌ها به وجود آورده بود. 

حالا توتو اسپورت خبر داده که مدیران این باشگاه در حال بررسی تمامی ابعاد و احتمالات پیش رو پس از رای اعلام شده از سوی دادگاه هستند تا به این نتیجه برسند که حضور در کدام رقابت اروپایی بیشترین سود را برای آنها به همراه خواهد داشت. 

بیانکونری تا جولای سال جاری میلادی در کنار بارسا و رئال در این پروژه حضور داشت اما در آن زمان بود که تصمیم به کناره‌گیری گرفت و حالا قصد دارد بار دیگر تمامی شرایط را برای انتخاب نهایی در نظر بگیرد.

دیدگاه‌ها