کد خبر : 1988768 | 01 دی 1402 ساعت 19:13 | 23.2K بازدید | 43 دیدگاه

امیرآبادی: امیدوارم بازیکنان قدر این پیراهن را بدانند

نکونام و بازیکنان استقلال را تحت فشار نگذارید

پیشکسوت استقلال معتقد است نتایج استقلال فوق‌العاده بوده و انتظارات از این تیم بالا رفته اما نباید فشاری روی بازیکنان گذاشته شود.

نکونام و بازیکنان استقلال را تحت فشار نگذارید

به گزارش "ورزش سه"، مهدی امیرآبادی که اخیرا در تمرین استقلال حضور یافت و با جواد نکونام و شاگردانش دیدار کرد، در خصوص شرایط آبی‌پوشان گفت: خداراشکر نسبت به اول فصل از حواشی دور شدند. همینطور باید ادامه بدهند و دنبال نتایج سپاهان و پرسپولیس و تیم‌های دیگر نباشند.

او ادامه داد: به بازیکنان گفتم که این پیراهن باارزش است و با برد آنها هواداران خوشحال می‌شوند. امیدوارم قدر این پیراهن را بدانند چون خیلی از اسطوره‌های ما نگه دارنده این پیراهن و این باشگاه بودند. مطمئن باشید با رویه‌ای که در پیش گرفته‌اند، برای قهرمانی می‌جنگند تا دل هواداران شاد شود.

بازیکن سابق استقلال همچنین گفت: من از هواداران توقع دارم؛ نکونام مربی جوانی است و من خودم با ایشان زندگی کردم و می‌دانم چقدر علاقه دارد و وقت روی کارش می‌گذارد. اگر خدای ناکرده تیم مساوی کرد، فشار روی تیم نیاورند. بگذارند تیم به کارش ادامه بدهد.

امیرآبادی در پایان افزود: خیلی از تیم‌ها هزینه‌های هنگفتی کردند، اما با حواشی‌ای که اول فصل پیش آمد، کسی انتظار نداشت تیم اینگونه نتیجه بگیرد. الان آقای نکونام با نتایج خوب توقعات را بالا برده، اما نباید فشار روی سرمربی گذاشته شود. فوتبال است و هزار اتفاق. از پیشکسوتانی که تا این موقع حمایت کردند هم از صمیم قلب تشکر می‌کنم.

دیدگاه‌ها