کد خبر : 1988791 | 02 دی 1402 ساعت 04:59 | 37.8K بازدید | 28 دیدگاه

ما سه نفر هم سپاهانی هستیم! (عکس)

عملکرد فوق العاده سپاهان در بخش تهاجمی نگاه‌ها را از دروازه این تیم برداشته است.

ما سه نفر هم سپاهانی هستیم! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در پایان هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در حالی با یک امتیاز کمتر از استقلال در رده دوم جدول ایستاده که علاوه بر کسر چهار امتیاز انضباطی، یک دیدار عقب افتاده نیز دارد.

شاگردان مورایس در دوازه بازی گذشته با ثبت 32 گل آمار گلزنی ایده‌آلی داشته‌اند به طوری که با دومین خط حمله برتر لیگ دوازده گل فاصله دارند.

ثبت شانزده گل در چهار مسابقه اخیر توسط این تیم باعث شده تا نگاه‌ها به خط حمله قدرتمند و آمار گلزنی بالای این تیم معطوف شود و این در حالی است که سپاهان درون دروازه هم نمایش قابل قبولی داشته و آنها با دریافت ده گل خورده، چهارمین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارند.

1969966

پیام نیازمند که در این فصل از رقابت‌ها برای سپاهان به میدان رفته و حاصل عملکردش تا به اینجا با صدرنشینی سپاهان همراه شده، دو گلر دیگر را در کنار خود دارد. نیما میرزازاد که سابقه بازی در نساجی را هم در کارنامه دارد و گلر ذخیره‌ای مطمئن برای سنگربان ملی‌پوش تیمش بوده و البته محمدصادق صالحی، گلر 19 ساله‌ای که امید طلایی‌پوشان برای سال‌های آینده به شمار می‌رود.

در فاصله دو هفته تا پایان نیم‌فصل، سپاهان سه مسابقه برای تکمیل بازی‌های خود دارد و باید دید آیا عملکرد نیازمند و شاید در صورت لزوم، دو گلر دیگر، می‌تواند صدرنشینی لیگ در نیمه راه را برای آنها به همراه داشته باشد؟

دیدگاه‌ها