کد خبر : 1988802 | 01 دی 1402 ساعت 22:08 | 73.7K بازدید | 13 دیدگاه

سرمربی تیم ملی والیبال ایران لژیونر شد!

والیبال ایران صاحب یک لژیونر دیگر در والیبال ترکیه شد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران لژیونر شد!

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر والیبال ترکیه در سال‌های اخیر به پایگاهی برای بازیکنان ایرانی تبدیل شده اما حالا یک مربی نیز به جمع لژیونرهای والیبال ایران در این کشور  اضافه شده است. جایی که حالا سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران هدایت تیم‌های پایه یک تیم ترکیه‌ای را بر عهده گرفته است.

باشگاه ورزشی تاریم‌ کِرِدی ترکیه (Tarim Kredi) حاضر در لیگ دسته یک این کشور که در چارچوب پرورش بازیکنان نوجوان‌ و جوان برای تیم‌ ملی ترکیه و تیم الف هالک بانک (HalkBank) با این باشگاه بزرگ ترک همکاری دارد اعلام کرد که با محمد وکیلی فرجاد، سرمربی با سابقه و توانمند ایرانی برای سرمربیگری این تیم‌ به توافق رسیده است.

1969979

ابن باشگاه در بیانیه‌ای نوشت: "انتخاب محمد وکیلی گامی بزرگ در راستای میل به اهداف تاسیس باشگاه تاریم یعنی کشف، پرورش و شناساندن بازیکنان نوجوان و جوان ترک به جامعه والیبال ترکیه است. موفقیت‌های بی شمار ایشان در قامت سرمربی تیم‌های ملی پایه ایران و  پرورش استعدادهای بی شماری چون سعید معروف، محمد موسوی، امیر غفور، فرهاد قائمی و ... که قبلا یا در‌حال حاضر در لیگ ترکیه بازی می‌کنند گواه بر این انتخاب است. ضمن خوشامدگویی به سرمربی جدیدمان برای وی آرزوی موفقیت در این مسئولیت را داریم."

1969980

دیدگاه‌ها