کد خبر : 1988864 | 02 دی 1402 ساعت 10:54 | 4.4K بازدید | 1 دیدگاه

دومین برد تیم ملی هندبال ایران مقابل عمان

تیم ملی هندبال مردان ایران در سومین دیدار تدارکاتی مقابل تیم ملی عمان به برتری رسید.

دومین برد تیم ملی هندبال ایران مقابل عمان

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هندبال مردان ایران در سومین بازی دوستانه خود در اردوی آماده‌سازی در کشور عمان به مصاف تیم ملی این کشور رفت و به برتری ۲۴ بر ۲۲ رسید‌.

شاگردان رحیمی‌زاده در اولین دیدار تدارکاتی به نتیجه برابر ۲۴ رضایت دادند و سپس در بازی دوم به پیروزی ۲۳ بر ۲۱ مقابل تیم ملی عمان رسیدند.

تیم ملی ایران امروز در آخرین مسابقه در کشور عمان به مصاف تیم ملی این کشور خواهد رفت و سپس روز یکشنبه عمان را به مقصد تهران ترک خواهند کرد.

مردان هندبالیست خود را برای رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا که در دهه سوم دی‌ماه سال جاری به میزبانی کشور بحرین برگزار می‌شود آماده می‌کنند.

هدایت تیم ملی برعهده مجید رحیمی‌زاده، سرمربی تیم هندبال سپاهان نوین اصفهان، است که مهدی قشقایی‌راد و مهدی رهبری از اصفهان به عنوان دستیار در کنار او حضور دارند. علی بخشی از سبزوار به عنوان ماساژور، روح‌الله اکرمی‌نیا از تهران به‌عنوان سرپرست و کاظم ناصر لفته از عراق به عنوان مریی دروازه‌بانان کادرفنی تیم ملی را تشکیل می‌دهند.

علی رحیمی کازرونی، افشین صادقی، علیرضا موسوی، امین یوسفی‌نژاد، وحید مسعودی، محمد سیاوشی، یاسین کبیریان‌جو، رضا یادگاری، شهاب صادق‌زاده، کامیار طاهری، امیرعباس سلطانی، محمدرضا اورعی، محمد صفری، آرمان رحمانی، امیرحسین فیروزبخت، سلامان بربط، میلاد قلندری، یونس آثاری و رضا عزتی بازیکنان تیم ملی را در این اردو تشکیل می‌دهند.

دیدگاه‌ها