کد خبر : 1988877 | 02 دی 1402 ساعت 11:35 | 9.4K بازدید | 3 دیدگاه

طعنه ستاره سابق به میلان: حیف شد که نبردیم!

پیپو اینزاگی، سرمربی سالرنیتانا، از اینکه تیمش نتوانسته است برابر میلان به پیروزی برسد ابراز ناراحتی کرد.

طعنه ستاره سابق به میلان: حیف شد که نبردیم!

به گزارش "ورزش سه"، سالرنیتانا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته هفدهم سری آ ایتالیا در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان میلان بود و توانست این تیم را با تساوی 2-2 متوقف کند. 

فیکایو توموری در ابتدا تیمش را از حریف پیش انداخت اما این سالرنیتانا بود که نه تنها گل خورده را جبران کند، بلکه توانست گل دوم را هم وارد دروازه میلان کند، اما این برتری در فاصله چند دقیقه تا سوت پایان بازی از دست داد تا به یک امتیاز قانع شود.

اینزاگی پس از پایان این دیدار به خبرنگاران گفت: «اگر شما پس از اینکه توانستید از میلان یک مساوی بگیرید حسرت می‌خورید و ناراحت هستید، همه چیز مشخص است. این نتیجه برای بازیکنان من ناامیدکننده بود. آنها در طول این مدت مورد انتقادهای بسیاری قرار گرفتند. 

1970115

شاید بعضی از این انتقادها درست باشد، اما ما برابر آتالانتا و میلان توانستیم در سطح دو تیم از بهترین تیم‌های ایتالیا بازی کنیم و روحیه و عطش خودمان را نشان دهیم و حتی شایسته کسب پیروزی هم بودیم اما نتوانستیم کارمان را به پایان برسانیم.

ما این شانس را داشتیم که کار را تمام کنیم و باید از این نظر پیشرفت کنیم. بازیکنان من واقعا از مساوی ناراحت بودند و وقتی که در بازی برابر میلان چنین حسی داشته باشید یعنی روحیه و سبک درستی را در پیش گرفته‌اید.»

دیدگاه‌ها