کد خبر : 1988906 | 02 دی 1402 ساعت 12:58 | 18.2K بازدید | 11 دیدگاه

شرط ژاوی برای تعطیلی کریسمس: بردن دو بازی!

ژاوی، سرمربی بارسلونا، به بازیکنانش قول داده بود که در صورت پیروزی برابر اتلتیکو مادرید و پورتو شش روز تعطیلی کریسمس خواهند داشت.

شرط ژاوی برای تعطیلی کریسمس: بردن دو بازی!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا و خصوصا ژاوی در چند هفته اخیر به دلیل عملکرد و نتایج نه چندان خوبی که کسب کردند تحت فشار بسیار زیادی قرار داشتند.

دو شکست متوالی برابر خیرونا در لالیگا و رویال آنتورپ در آخرین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و همچنین تساوی مقابل والنسیا باعث شده بود که شرایط برای این تیم بسیار دشوار شود انتقادها از آنها روز به روز افزایش پیدا کند.

حالا اسپورت خبر داده که ژاوی پیش از این چند هفته برای بهبود عملکرد بازیکنان و افزایش روحیه آنها قول داده بود که در صورت کسب پیروزی در دو بازی برابر اتلتیکو مادرید در لالیگا و پورتو در لیگ قهرمانان یک روز به تعطیلی کریسمس آنها اضافه خواهد کرد. 

1969784

بازیکنان بارسلونا موفق شدند در هر دو دیدار برابر این دو حریف به پیروزی برسند و امیدوار بودند که شش روز تعطیلات را در کریسمس تجربه کنند. هرچند پس از بازی با خیرونا این صحبت مطرح شد که شاید این تعطیلی به خاطر این شکست سنگین لغو شود اما این اتفاق رخ نداد. 

به نظر می‌رسد که ژاوی بار دیگر باید از این ایده‌های خاص برای بهبود شرایط تیمش و بالا بردن روحیه بازیکنانش در هفته‌های پیش‌رو استفاده کند و امیدوار باشد که باز هم جواب خوبی از این روش بگیرد. 

دیدگاه‌ها