کد خبر : 1988917 | 02 دی 1402 ساعت 13:42 | 23K بازدید | 21 دیدگاه

ستاره بایرن خیال همه را راحت کرد: همین‌جا می‌مانم!

جمال موسیالا، ستاره بایرن مونیخ، می‌گوید در این تیم بسیار راحت و خوشحال است.

ستاره بایرن خیال همه را راحت کرد: همین‌جا می‌مانم!

به گزارش "ورزش سه"، موسیالا از زمان حضور در ترکیب اصلی بایرن مونیخ خیلی زود مهارت و توانایی‌هایش را به نمایش گذاشت و موفق شد به یکی از ستاره‌های این تیم تبدیل شود.

درخشش او در ترکیب این تیم باعث شد که توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به این بازیکن جلب شود و بسیاری از رسانه‌های انگلیسی و اسپانیایی از علاقه چند باشگاه بزرگ از جمله رئال مادرید و منچسترسیتی به جذب او خبر داده بودند. 

با این حال گفته شده بود که مدیران بایرن مونیخ به هیچ وجه تمایلی به از دست دادن چنین ستاره آینده‌داری ندارند و تمام تلاش‌شان را به کار خواهند گرفت تا بتوانند او را همچنان در این تیم حفظ کنند و قرارداد جدیدی را با این ستاره آلمانی به امضا برسانند. 

1951518

موسیالا در گفت‌وگو با خبرنگاران در پاسخ به سوالی در این باره اظهار داشت: «قرارداد من تا سال 2026 ادامه دارد و به همین دلیل همه چیز کاملا در آرامش پیش می‌رود. من در حال حاضر در بایرن، در کنار بازیکنان و تحت هدایت توماس توخل احساس راحتی بسیاری دارم.»

این بازیکن همچنین با اشاره به دیگر ستاره‌های حاضر در بایرن اضافه کرد: «ما با حضور هری کین یک گلزن فوق العاده داریم که من می‌توانم همکاری بسیار خوبی با او داشته باشم. مدیران ما هم در تلاش هستند تا قرارداد بازیکنان مهمی را تمدید و تیم را بیش از پیش تقویت کنند.»

دیدگاه‌ها