کد خبر : 1988956 | 02 دی 1402 ساعت 16:58 | 5.5K بازدید | 7 دیدگاه

سه امتیاز با سر ولاهوویچ

فروزینونه 1-2 یوونتوس: حریف موذی ناکار شد

یووه به لطف گل تماشایی دقیقه 81 دوشان ولاهوویچ توانست در زمین فروزینونه 1-2 پیروز شود و موقتا فاصله با اینتر را به یک امتیاز کاهش دهد.

فروزینونه 1-2 یوونتوس: حریف موذی ناکار شد

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس پس از تساوی هفته قبل در زمین جنوا فاصله‌اش با اینتر صدرنشین به چهار امتیاز افزایش یافت و به همین دلیل امروز برابر فروزینونه محکوم به پیروزی بود. این بازی در زمین فروزینونه برگزار می‌شد و حریف چند روز پیش در جام حذفی توانست ناپولی را با چهار گل شکست دهد. جدالی بین تیم‌های دوم و چهاردهم جدول سری آ ایتالیا.

1970209

اولین موقعیت بازی را یوونتوس در دقیقه هفتم خلق کرد. ارسال مک کنی را میلیک می‌توانست به گل تبدیل کند، ولی دخالت به موقع مدافع میزبان تنها یک کرنر را نصیب یوونتوس کرد.

1970213

پنج دقیقه بعد یووه به گل رسید. کنان ییلدیز ترکیه‌ای که امروز در ترکیب ثابت قرار گرفته بود، با یک حرکت انفرادی دو سه مدافع حریف را جا گذاشت و با ورود به محوطه جریمه اقدام به شوت‌زنی کرد که به گل اول بازی منجر شد. 

در ادامه نیمه اول، میزبان حملاتی برای رسیدن به گل تساوی داشت، ولی یوونتوس به خوبی جریان بازی را کنترل کرد تا برنده به رختکن برود.

1970212

فروزینونه در دقیقه هفتم نیمه دوم گل تساوی را زد. میزبان بازی را بهتر شروع کرده بود و مزدش را گرفت.

مونته‌ریسی با یک پاس عمقی عالی برای بائس، او را روانه دروازه کرد و شوت تماشایی این بازیکن از درون محوطه جریمه گل مساوی را برای میزبان به همراه داشت.

1970210

یوونتوس بعد از دریافت گل مساوی چپ و راست حمله کرد و در دقیقه 77 چیزی تا زدن گل دوم فاصله نداشت، ولی ضربه والی مک کنی به تیر افقی برخورد کرد.

چهار دقیقه بعد دوشان ولاهوویچ گل دوم را زد. ششمین گل فصل ستاره صرب. او ارسال زیبای مک کنی را ولاهوویچ با پروازی بلند و ضربه سری زیبا به گل دوم یووه تبدیل کرد.

1970220

ولاهوویچ در دقیقه 90 بازی توانست گل سوم را نیز بزند اما این گل با دخالت VAR مردود اعلام شد.

در ادامه حملات فروزینونه ثمری نداشت و یوونتوس این بازی بیرون خانه کلیدی را برنده شد تا موقتا فاصله با اینتر را به یک امتیاز کاهش دهد.

دیدگاه‌ها