کد خبر : 1988959 | 02 دی 1402 ساعت 17:20 | 9.8K بازدید | 4 دیدگاه

علی داوودی: فاصله‌ام با رقبا را تا المپیک به صفر می‌رسانم

نایب قهرمان وزنه برداری المپیک توکیو گفت: تا زمان المپیک پاریس فاصله‌ام را به صفر می‌رسانم تا با قدرت در این دوره از مسابقات شرکت کنم.

علی داوودی: فاصله‌ام با رقبا را تا المپیک به صفر می‌رسانم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، علی داوودی ملی پوش سنگین وزن ایران در خصوص آخرین شرایط اردویش در چالوس گفت: شرایط اردو از نظر مکان، موقعیت و تغذیه و امکانات. بسیار خوب است.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم در طول سال‌های قبل اردویی به این خوبی نداشتیم به خصوص این اردو که یکی از بهترین‌ها است. فعلاً که اینجا در چالوس هستیم و برای لیگ به تهران می آییم و دوباره احتمالاً به همین جا بر خواهیم گشت.

داوودی اظهار داشت: در بهمن ماه آسیایی ازبکستان را داریم که یکی از مسابقات گزینشی المپیک است. به نسبت فاصله‌ای که تا شروع این رقابت‌ها وجود دارد ۹۰ درصد آماده هستم. در این مسابقات تلاش می‌کنم تا یک رکورد مجموع خوب را بزنم و فاصله‌ام را با رقبایم در المپیک کمتر کنم.

نایب قهرمان المپیک گفت: همه هدفم این است که تا زمان المپیک این فاصله را به صفر برسانم تا با قدرت هر چه تمام‌تر در این رقابت‌های مهم جهان شرکت کنم. قدم به قدم پیش می‌رویم تا به امید خدا نتیجه همه تلاش‌هایی که در این مدت کرده‌ایم را ببینیم.

دیدگاه‌ها