کد خبر : 1988974 | 02 دی 1402 ساعت 18:52 | 44.3K بازدید | 54 دیدگاه

کاپیتان و دو مهره دفاعی:

غیبت 3 ستاره گل‌گهر، فرصت ویژه برای استقلال

گل گهر با سه غایب نام آشنا به مصاف استقلال خواهد رفت.

غیبت 3 ستاره گل‌گهر، فرصت ویژه برای استقلال

به گزارش ورزش سه، گل‌گهر در دیدار مقابل استقلال علی‌اصغر عاشوری، مهران گلزاری و مهدی تیکدری 3 بازیکن که اغلب در ترکیب اصلی این تیم حضور داشتند را در اختیار ندارد و باید از مهره‌های جانشین استفاده کند.

علی اصغر عاشوری کاپیتان این تیم کلیدی‌ترین بازیکن هجومی گل‌گهر است، او در خط هافبک و کناره‌های زمین فعالیت زیادی دارد و در زوج سازی و طراحی حملات این تیم نقش ویژه‌ای دارد، با غیبت او احتمالا روبرتو تورس نقش او را ایفا می‌کند و مهدی ممی زاده در سمت راست زمین حضور خواهد داشت.

در پست دفاع میانی مهران گلزاری مدافع ثابت این تیم غایب خواهد بود و مانند هفته گذشته گل‌گهر با ترکیب آرتا و زاهدی به میدان خواهد رفت، گلزاری در بازی‌های اخیر گل‌گهر از مدافعان تاثیرگذار این تیم بود.

1965239

سومین غایب این تیم مهدی تیکدری مدافع پا به توپ سیرجانی‌ها است که در این بازی غایب خواهد بود، البته آنها در این پست ابولفضل رزاق پور را دارند که فصل نسبتا خوبی را سپری کرده و در این دیدار باید مقابل کوین یامگا و نفوذهای ناگهانی صالح حردانی قرار بگیرد.

با محرومیت 3 بازیکن استقلال فرصت این را دارد تا از غیبت آنها استفاده کند و از حفره‌های ایجاد شده و اندک تغییری که در سبک بازی ‌گل‌گهر ایجاد می‌شود استفاده کند و در این بازی سخت دست بالا را داشته باشد.

دیدگاه‌ها