کد خبر : 1989018 | 02 دی 1402 ساعت 21:24 | 40.1K بازدید | 86 دیدگاه

شکست دقیقه 94 کلباء با یک پنالتی عجیب غریب

اتحاد کلباء در دیداری از هفته دوازدهم ادنوک لیگ امارات، برابر میزبان خود بنی یاس تن به شکست داد.

شکست دقیقه 94 کلباء با یک پنالتی عجیب غریب

به گزارش "ورزش سه"، اتحاد کلباء موفق نشد برتری یک بر صفر برابر بنی یاس را حفظ کند و شاگردان مجیدی در نهایت با گل دقیقه 94 حریف تن به شکست دادند. مسابقه‌ای که با یک پنالتی عجیب و اخراجی عجیب‌تر، روندش به طور کلی دگرگون شد.

در دیداری از هفته دوازدهم ادنوک لیگ، کلباء در استادیوم الشامخة میهمان بنی یاس بود. گل نخست بازی توسط فیلیپ کیس به ثمر رسید. پس از اینکه این بازیکن در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد، ضربه‌اش را روانه دروازه کرد که توپ به زیبایی وارد دروازه شد.

1970333

در دقیقه 52، کرنر ارسالی بازیکنان بنی یاس به روی دروازه، با ضربه سر سلطان عادل دور شد. در ادامه کمک داور ویدیویی از قاضی میدان خواست تا برای بررسی صحنه به کنار زمین برود و داور نیز تصمیم بسیار سخت گیرانه‌ای گرفت و ضمن اعلام پنالتی، بازیکن کلباء را با کارت زرد دوم اخراج کرد که تالانت صفری آن را به گل تساوی تیمش تبدیل کرد.

1970332

در دقیقه 94 نیز بنی یاس موفق به زدن گل پیروزی شد. یک پاس در پشت مدافعان به یوسف نیاکات رسید و این بازیکن نیز در موقعیتی تک به تک، ضربه‌اش را روانه دروازه کرد که ابتدا عیسی الحوتی آن را مهار کرد اما در ادامه خود نیاکات آن را وارد دروازه کرد.

در نهایت این بازی با پیروزی 2 بر یک بنی یاس به پایان رسید. کلباء با همان 12 امتیاز از 12 مسابقه در رتبه دهم جدول رده بندی باقی ماند که البته در صورت پیروزی رقبا، ممکن است جایگاه این تیم تنزل پیدا کند.

دیدگاه‌ها