کد خبر : 1989029 | 02 دی 1402 ساعت 21:53 | 8.2K بازدید | 26 دیدگاه

از محرومیت تا بازی بدون تماشاگر؛

سه چالش مورایس در مصاف با آلومینیوم

ژوزه مورایس در مصاف با آلومینیوم اراک علاوه بر در اختیار نداشتن دو بازیکن اصلی خود باید با محرومیت هواداران تیمش نیز کنار بیاید.

سه چالش مورایس در مصاف با آلومینیوم

به گزارش ورزش‌سه ، دیدار سپاهان برابر هوادار در ورزشگاه دستگردی اکباتان اگرچه با یک پیروزی روحیه بخش و پرگل تمام شد اما میلاد زکی‌پور و محمد قربانی که دو بازیکن کلیدی سپاهان هستند ۴ کارته شدند تا در مصاف با آلومینیوم اراک غایب باشند.

حالا مورایس برای پر کردن جای خالی این دو بازیکن باید تصمیماتی اتخاذ کند که با توجه به نفرات در دسترس او کار ساده‌ای نخواهد بود. چرا که در سمت چپ خط دفاعی همچنان امید نورافکن شرایط حضور در بازی‌های پرفشار را ندارد و بازیکن تخصصی دیگری هم برای بازی در پست دفاع چپ در دسترس سرمربی تیم نیست. 

1970349

با این وصف می‌توان پیش بینی کرد که برایان دابو یا فرشاد احمدزاده در دیدار برابر شاگردان مجتبی حسینی در پست دفاع چپ بازی کند و البته این چالشی است که باید در نهایت درباره آن تصمیم بگیرد. اگر مایلز تصمیم به استفاده از دابو در پست دفاع چپ بگیرد باید در مرکز میدان در مسابقه‌ای که محمد قربانی نیز غایب است تغییراتی اعمال کند و اگر چنین تصمیمی درباره فرشاد احمدزاده گرفته شود یکی از مهره‌های کلیدی تیم در بخش هجومی از دسترس خارج می‌شود.

چالش دیگر سرمربی پرتغالی سپاهان انتخاب جانشین برای محمد قربانی در پست دفاع مرکزی است که به نظر می‌رسد در این بخش او کمترین دغدغه را دارد و می‌تواند دانشگر را که به دلایل انضباطی در دو بازی اخیر نیمکت نشین بوده در ترکیب اصلی روانه میدان کند.

1970350

در نهایت بازی در ورزشگاه خالی از تماشاگر دیگر چالشی است که مورایس باید با آن کنار بیاید و تیمش را در یک دیدار حساس و در شرایطی که کورس شدیدی میان مدعیان در صدر جدول وجود دارد برای کسب سه امتیاز راهنمایی و هدایت کند.

دیدگاه‌ها